Τα στοιχεία αναφορικά με την υπόθεση του 36χρονου που δολοφονήθηκε από το πλήρωμα του Blue Horizon αυξάνουν διαρκώς, επιβεβαιώνοντας το σκεπτικό των κινήσεων του πληρώματος, που οδήγησαν στην απώλεια της ανθρώοινης ζωής.
Ο Αντώνης Καρυώτης, το θύμα της τραγωδίας στο λιμάνι του Πειραιά, ήταν γνωστός στο πλήρωμα του πλοίου, όπως αποκαλύπτεται, αφού επιβιβαζόταν στο συγκεκριμένο δρομολόγιο τακτικά. Μάλιστα, φαίνεται ότι τις περισσότερες φορές έφτανε τελευταίος και τα κίνητρα πίσω από την αποτρόπαιη πράξη όσω τον απώθησαν ήταν το γεγονός ότι δεν τον ήθελαν στο δρομολόγιο, παρά το γεγονός ότι είχε εισιτήριο όπως αποδείχθηκε.
Πληροφορίες κάνουν λόγο για άτομο με νοητική καθυστέρηση, προερχόμενος από μια φτωχή οικογένεια της Κρήτης. Στοιχεία που συγκαταλλέγονται στο συνολικό κλίμα άρνησης του πληρώματος που ήταν παρόν κατά την απόπειρα επιβίβασής του δηλαδή, τα οποία αποδεικνύουν ότι λόγω της «ταυτότητάς» του, δεν επέδειξαν σκοπίμως κανέναν σεβασμό, ώστε να φερθούν δεοντολογικά σε έναν απλό επιβάτη.
Απόδειξη της κυνικής στάσης τους, ως σύνολο συμπεριφορών που δεν θα είχαν εφαρμοστεί εάν επρόκειτο για κάποιον διάσημο πελάτη προφανώς, το γεγονός ότι το πλοίο, παρά τον επισοδειακό απόπλου, συνέχισε την πορεία του για 42 λεπτά. Εάν οι επιβάτες δεν είχαν καλέσει το λιμενικό συνεπώς, πιθανότατα δεν θα είχε γνωστοποιηθεί το τραγικό συμβάν.
Η βαρβαρότητα της εν λόγω νοοτροπίας, τεκμέρεται κι από την ανακοίνωση που εξέδωσε το μεσημέρι της Τετάρτης η Attica Group.
Η ανακοίνωση
«Η Διοίκηση της Attica Group, συγκλονισμένη από το τραγικό περιστατικό που έλαβε χώρα στο λιμένα Πειραιά, δηλώνει ότι συνεργάζεται με κάθε αρμόδια Αρχή για την πλήρη διαλεύκανση του συμβάντος».