Στο οκτάμηνο του 2023 χρησιμοποίησαν το τραμ και το μετρό (Γραμμή 1, 2, 3) περίπου 147.000.000 επιβάτες, αλλά πραγματοποιήθηκαν μόλις 2.134.837 έλεγχοι, με τις βεβαιωμένες παραβάσεις να αγγίζουν τις 43.882.
Είναι µεγάλη πληγή για τις δημόσιες συγκοινωνίες οι λαθρεπιβάτες; Είναι, λέει η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ (ΣΤΑθερές ΣΥγκοινωνίες, όπου περιλαμβάνονται ΗΣΑΠ, μετρό και τραμ). Στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας κάνει λόγο για υψηλά επίπεδα λαθρεπιβίβασης, που επηρεάζουν αρνητικά τον κύκλο εργασιών της. Πριν από τρεις εβδομάδες στο 6ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2023, ο Αθανάσιος Κοτταράς, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε ότι «ψηλά στις προτεραιότητές μας είναι η αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής». Ωστόσο, σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας της εταιρείας, το 8μηνο του 2022 (Ιανουάριος – Αύγουστος) σε 842.606 ελέγχους οι βεβαιωμένες παραβάσεις ανήλθαν στις 32.016, ποσοστό που διαμορφώνεται μόλις στο 3,8%. Το 8μηνο της φετινής χρονιάς πραγματοποιήθηκαν 2.134.837 έλεγχοι, με τις βεβαιωμένες παραβάσεις να αγγίζουν τις 43.882, ποσοστό που ανέρχεται περίπου στο 2%. Τα ποσοστά αυτά δεν δείχνουν κάποια δραματική οικονομική αιμορραγία. Δείχνουν απλώς ότι οι έλεγχοι είναι ελάχιστοι.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4τροχοί