Με αναπτυξιακή πορεία για το 2023 που εκτιμάται στο 45%, πλάνο για 1100 νέες προσλήψεις στα γραφεία της σε έξι χώρες και άνοιγμα σε δύο νέες αγορές στη Λατινική Αμερική όπως η Κολομβία και το Μεξικό, η Kaizen Gaming εγκαινίασε τις προηγούμενες εβδομάδες και το νέο της τοποσημο, τα ολοκαίνουργια γραφεία της στο Μαρούσι στην περιοχή της Νερατζιώτισσας, τα οποία μισθώνει από την Prodea, την εταιρεία που είναι ο ιδιοκτήτης, για τα επόμενα 18 χρόνια.
Η τελευταία αγορά στην οποία μπήκε η εταιρεία πριν από μερικές εβδομάδες ήταν η Νιγηρία, η οποία αποτελεί την 13η αγορά της, μετά από χώρες όπως η Ελλάδα, η Τσεχία, η Ρουμανία, η Βουλγαρία και η Γερμανία.
“Δύσκολη αγορά, κυρίως από πλευράς ψηφιακών δικτύων, αλλά εμάς μας αρέσουν τα δύσκολα” δήλωσε o CΕΟ της εταιρείας Γιώργος Δασκαλάκης σε δημοσιογραφική παρουσίαση, προσθέτοντας ότι μέσα στο 2023 θα ακολουθήσουν άλλες δύο αγορές, όπως το Μεξικό και η Κολομβία, συνεχίζοντας το σερί της δραστηριότητας στη Λατινική Αμερική, ενώ μέσα στο καλοκαίρι θα αποφασιστεί αν θα υπάρξει και άνοιγμα και σε 4η αγορά για την τρέχουσα χρονιά.
Όσο για το αν θα συνεχιστεί η επέλαση στην Αφρική, αυτό θα φανεί από την ανάπτυξη της αγοράς της Νιγηρίας, η οποία θα λειτουργήσει σαν ένας πρώτος πιλότος για την παρουσία της εταιρείας στην ήπειρο.
Σε αυτό το πλαίσιο παρουσιάζουν ενδιαφέρον τα νούμερα της εταιρείας, με 7, 8 εκατ. ενεργούς παίκτες, παίκτες, δηλαδή που έπαιξαν έστω και ένα στοίχημα στο οκταμηνο, με μέσο όρο το ποντάρισμα των 10 ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, ότι σύμφωνα με όσα ανέφερε ο CΕΟ της εταιρείας, η Kaizen Gaming θα επικεντρωθεί στο digital gaming ως μοναδικό της Customer Description και δεν πρόκειται να ανοιχθεί σε άλλους τομείς, συγγενείς με το tech, όπως το system integration, λόγω του ο, τι έχει πληθώρα developers. Σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής, εξάλλου, δεν την ενδιαφέρει και μια πιθανή είσοδος στο Χρηματιστήριο.
Την ίδια στιγμή, από πλευράς διοίκησης υπάρχει θετικό πρόσημο για το 2022, με έσοδα που αγγίζουν… δεκαψήφιο αριθμό, κατά όσα δήλωσε ο CΕΟ Γιώργος Δασκαλάκης, χωρίς, όμως, να επιθυμεί να αποκαλύψει περισσότερα για την πορεία της εταιρείας σε ό,τι αφορά το οικονομικό σκέλος.
Στόχος, πάντως, της Kaizen Gaming μέχρι το 2026 είναι η επέκτασή της σε 26 αγορές, βάζοντας μάλιστα και το «ορόσημο» Kaizen 2626, ανοίγοντας 3-4 αγορές ανά έτος σε όλο τον κόσμο, με έμφαση στη Λατινική Αμερική, την Ευρώπη και την Αφρική, ενώ στο κάδρο ανάπτυξης δεν βρίσκονται χώρες της Ασίας.
Παράλληλα, κομβικό σημείο για την Κaizen Gaming θα είναι η σύμπραξη ως brand ambassador, με τον διεθνή σούπερ σταρ του μπάσκετ Γιάννη Αντετοκουμπο, η οποία θα έχει ισχύ από 1/1/2024 και με αφορμή την οποία θα γίνει και σχετική παρουσίαση στη Νιγηρία μέσα στο καλοκαίρι του 2023. Μάλιστα, θα υπάρχει και συνεργασία με το Charles Antetonkounpo Foundation, με δράσεις που θα ανακοινωθούν προσεχώς.
Άλλο ένα ορόσημο για την εταιρεία μέσα στο 2023 αποτελεί η έναρξη του Kaizen Gaming Foundation, το οποίο συνιστά ένα ίδρυμα με φιλανθρωπική δράση στο τρίπτυχο «αθλητισμός, εκπαίδευση, κοινωνία». Η πρώτη δράση του Kaizen Foundation θα είναι η σχεδόν ολική ανακαίνιση του Νοσοκομείου «Παίδων Πεντέλης» στην Πεντέλη, ύψους 3,5 εκατ. ευρώ, με την Kaizen Gaming να αναλαμβάνει κατά 75% το συγκεκριμένο έργο, το οποίο έχει πάρει αδειοδοτήσεις και αναμένεται να ξεκινήσει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Μέρος του Κaizen Foundation θα αποτελεί και το Kaizen Labs, το οποίο θα χρηματοδοτεί start ups τεχνολογίας.