Μετά το Nammos project η ADMO, το κοινό εγχείρημα μεταξύ της Alpha Dhabi Holding PJSC και της Monterock International Limited, ανακοίνωσε σήμερα την υπογραφή συμφωνίας για την εξαγορά του αναπτυσσόμενου Luxury Lifestyle Ομίλου, CE LA VI.
Αυτή η στρατηγική κίνηση επισφραγίζει τις συνεχώς επιταχυνόμενες προσπάθειες της ADMO να δημιουργήσει ένα ποικιλόμορφο portfolio που αγγίζει luxury και lifestyle τομείς, καθώς κι αυτούς της εστίασης και ψυχαγωγίας.
Ο όμιλος CE LA VI -που παραπέμπει στο «Αυτή είναι η Ζωή» γαλλιστί- δραστηριοποιείται στη Νοτιοανατολική Ασία. Αντλώντας έμπνευση από την πλούσια καλλιτεχνική κληρονομιά της περιοχής, εδράζεται βαθιά στις καλλιτεχνικές επιρροές της τέχνης των γλυπτών, των πινάκων και των ναών της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Η πορεία του είναι άκρως επεκτατική τα τελευταία χρόνια και πλέον δηλώνει παρουσία σε πόλεις-πύλες, όπως η Σιγκαπούρη, το Ντουμπάι, το Τόκιο και η Ταϊπέι, ενώ απευθύνεται και προσελκύει επισκέπτες που αναζητούν εντυπωσιακές και αξέχαστες εμπειρίες.
«Αυτή η εξαγορά δεν είναι απλώς μια στρατηγική σημασίας επεκτατική κίνηση σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και μια τολμηρή δήλωση του οράματος και της δράσης μας να εντοπίζουμε και να επενδύουμε σε brand που έχουν ξεχωριστή παρουσία στην αγορά, μετατρέποντάς τα παράλληλα σε brand που χαίρουν παγκόσμιας αναγνώρισης.
Η ADMO προχωρά γοργά και με ενθουσιασμό, χτίζοντας μια ισχυρή πλατφόρμα πολυτελών, lifestyle, F&B και ψυχαγωγικών brand. Αυτή η εξαγορά δεν επεκτείνει μόνο την παγκόσμια παρουσία της ADMO προς την Ανατολή, αλλά υπογραμμίζει το στόχο και την προσήλωσή μας στη δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου με brand που κυριαρχούν στον κόσμο» δήλωσε ο Πέτρος Στάθης, Αντιπρόεδρος της ADMO.
Η εταιρία ιδρύθηκε πέρυσι επιδιώκοντας τη δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου από κορυφαία επώνυμα luxury και lifestyle brands, κάνοντας την αρχή με την εξαγορά του Ομίλου Nammos.
Και οι δύο εταιρείες παραμένουν αφοσιωμένες στην αναζήτηση επενδυτικών ευκαιριών παγκοσμίως, φιλοδοξώντας να εδραιωθούν στην αγορά ως κορυφαίες πλατφόρμες lifestyle και πολυτελών projects φιλοξενίας και διασκέδασης.
Αυτή η εξαγορά ευθυγραμμίζεται με την εθνική στρατηγική του Ηνωμένου Αραβικού Εμιράτου για τον τουρισμό, στοχεύοντας στην προσέλκυση 40 εκατομμυρίων επισκεπτών σε ξενοδοχειακές μονάδες έως το 2031 και σε τουριστικές επενδύσεις που ανέρχονται στα 100 δισεκατομμύρια ντιράμ (dhs). Ως η πιο πρόσφατη συμφωνία της ADMO, υπογραμμίζει τη δέσμευση της επιχείρησης για την ανάπτυξη της πλατφόρμας της και τη διαρκή ενσωμάτωση νέων brand.
Από τα πλέον εντυπωσιακά CE LA VI είναι αυτό της Σιγκαπούρης που υψώνεται στα 200 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας χαρίζοντας μια συγκλονιστική θέα, αφού βρίσκεται στην κορυφή τριών ουρανοξυστών τους οποίους ενώνει.