Μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη περσινή χρήση της εταιρείας, όπως ανακοινώθηκε μέσα στον Μάρτιο από το Χρηματιστήριο Αθηνών, ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να κυριαρχεί στην ελληνική αγορά τυχερών παιγνίων, ελέγχοντας μερίδιο που φτάνει στο 54%. Υπενθυμίζουμε ότι πρόσφατα εξαγόρασε το 90% των μετοχών της Kaizen (Stoiximan), ενώ με μητρική του εταιρεία συμμετέχει κατά 37,5% στις δραστηριότητες της Kaizen εκτός Ελλάδος (υπό το brand της Betano).
Το εύρος των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του ΟΠΑΠ αποτυπώνεται και στους αριθμούς. Συγκεκριμένα, η εταιρεία μέσα από τις διαδικτυακές της πλατφόρμες τυχερών παιγνίων κάνει τζίρο (TGR) ετησίως πάνω από €10 δις, με τα καθαρά της κέρδη να αγγίζουν τα €400 εκ., χωρίς να υπολογίζονται τα κέρδη από τα πρακτορεία! Από αυτά το 48% αποδίδεται στην Kaizen (Stoiximan) και το 6% στον ΟΠΑΠ.
Για να κατανοήσει κάποιος την ισχύ του ΟΠΑΠ στην αγορά, αρκεί να αντιληφθεί ότι από τα €21,4 εκ που ήταν ο τζίρος των διαδικτυακών στοιχηματικών το 2022 σύμφωνα με την ΕΕΕΠ, σχεδόν ο μισός παρήχθη από τον Οργανισμό Προγνωστικών. Ακολούθησαν η Gamart (Novibet) με 19% και η Lucky Stream (Bet365) με 8,5%.
ΟΠΑΠ και Kaizen πρωτοστατούν και στην μέτρηση του GGR (καθαρά κέρδη: ποσά που ποντάρονται – ποσά που κερδίζονται + προμήθεια παρόχου), τα οποία ανήλθαν το περσινό έτος στα €739 εκ. Ειδικότερα, το μερίδιό τους αγγίζει το 55%, το οποίο μεταφράζεται σε περισσότερα από 350 εκ. Σειρά παίρνουν η Gamart (Novibet) με 13% και η Lucky Stream (Bet365) με μερίδιο κοντά στο 12,5%. Με ποσοστά ανάμεσα στο 3% και το 10% ακολουθούν η Bwin και η B2B Gaming Services (Betshop), ενώ οι υπόλοιποι νόμιμοι πάροχοι κινούνται κάτω από το 3%.