Πίσω στο καλοκαίρι του 2022, το Hilton, αυτό το θρυλικό ξενοδοχείο που κατάφερε να επικρατήσει στην περιοχή μεταξύ Κολωνακίου-Ιλισίων-Γουδή και να επισκιάσει το όνομά του το όνομα του σημείου, έκλεινε τον κύκλο κοντά 70 ετών και περνούσε στη νέα εποχή. Σε αυτή τη νέα εποχή το brand Hilton δε θα υπήρχε. Το Conrad είναι το επόμενο πρότζεκτ του αμερικανικού ξενοδοχειακού κολοσσού σε συνεργασία με την Ιονική Ξενοδοχειακή, των ομίλων ΤΕΜΕΣ Α.Ε. και Olayan και το brand περνούσε στο χρονοντούλαπο.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως η εταιρεία δεν θα έχει δραστηριότητα στην Ελλάδα. Ίσα ίσα, συμμετέχει επενδυτικά σε πολλά ξενοδοχειακά πρότζεκτ, όπως στα Brown Hotels σε Εύβοια και Κορινθία. Κι η συνεχής επέκταση του ομίλου σε ξενοδοχειακά πρότζεκτ, δείχνει πως η Ελλάδα αποτελεί ένα στρατηγικό σημείο στο πλάνο τους, κρίνοντας μάλιστα αυτή την περίοδο ως την ιδανικότερη για να υπάρξει μια πιο επεκτατική δραστηριότητα.
Τον Φεβρουάριο, εκπρόσωπος της Hilton είχε αναφέρει ότι ζούμε στο απόγειο της τεχνολογικής μας διαδρομής, ότι πολλά ξενοδοχεία που λειτουργούσαν με πιο παραδοσιακή νοοτροπία, έχουν περάσει στα χέρια της 2ης και 3ης γενιάς που έχουν πιο προοδευτικές βλέψεις και θέλουν να εξελίξουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες στις εγκαταστάσεις τους, να απευθυνθούν σε άλλο κοινό.
Το όραμα της Hilton φανερώνει το μέλλον της Ελλάδας
Στο πλάνο της Hilton η Ελλάδα υπάρχει με 14 ξενοδοχεία, κάποια από αυτά ήδη σε λειτουργία, όπως τα Brown, η πλειοψηφία τους όμως είναι υπό σχεδιασμό και θα ξεκινήσουν από το 2025. Στο χαρτοφυλάκιό τους υπάρχει συνεργασία με τον όμιλο Τρούλη στην Κρήτη, για το Curio Collection, ενώ συνεργάζονται με τις HIP, Domes Resort και την Τσιλεδάκης. Συνεργασία υπάρχει με τον όμιλο Δουζόγλου για δύο ξενοδοχειακές μονάδες στον Πειραιά και το βλέμμα της ανάπτυξης υπάρχει, εκτός από την Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, την Κέρκυρα, τη Μύκονο, την Κω, τη Σκιάθο και τη Ρόδο.
Το όραμα της Hilton για την ελληνική επικράτεια περιλαμβάνει τριπλασιασμό στα ξενοδοχεία όπου συμμετέχουν συνεργατικά, ενώ υπάρχει πάντοτε στο σκεπτικό η επιστροφή του brand ξενοδοχειακά στην Αθήνα, σε κάποιο άλλο σημείο, με τις πιθανότητες να αφορούν τα νότια προάστια, την αθηναϊκή ριβιέρα και σίγουρα μετά τη Γλύφαδα.
Τα παραπάνω είναι και ένα ξεκάθαρο δείγμα αναγνώρισης της προοπτικής που έχει η Ελλάδα συνολικά σε επίπεδο επενδύσεων στη φιλοξενία και την εστίαση και πως η χώρα δεν θα έχει στο μέλλον μόνο ένα Μονακό, δηλαδή την αθηναϊκή ριβιέρα, αλλά περισσότερα του ενός.