Το intronews.gr φέρνει στην επιφάνεια ντοκουμέντα τα οποία δίνουν διαφωτιστικές πληροφορίες προς τους εργαζόμενους της Hellenic Train. Τα έγγραφα του νεκρού διευθυντή του ΟΣΕ απεστάλησαν στις αντίστοιχες υπηρεσίες με κατευθυντήριες οδηγίες ελέω των προβλημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου.
Είναι αλήθεια πως η ελληνική κοινωνία παρακολουθεί αποσβολωμένη την δικαστική έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη. Τα πράγματα έγιναν σαφώς χειρότερα, μετά τον αιφνίδιο «χαμό» του διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ, Κωνσταντίνου Χρυσάγη, ο οποίος έχασε τη ζωή του σε τροχαίο το μεσημέρι της Κυριακής (26/3) στο Λαγονήσι.
Η τραγική ειρωνεία είναι πως ο 66χρονος βρισκόταν πολύ κοντά στη συνταξιοδότησή του και στο παρελθόν είχε διερευνήσει ως μέλος ειδικής επιτροπής, σιδηροδρομικά συμβάντα όπως στο Άδενδρο το 2017 αλλά και στη Λιβαδειά το 2022.
Το intronews.gr εξασφάλισε συγκεκριμένα τα έγγραφα του νεκρού διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ, όπου κατά πληροφορίες εντάσσονται στην ογκωδέστατη δικογραφία της τραγωδίας των Τεμπών.
Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε τα παρακάτω ντοκουμέντα αφορούν συγκεκριμένες οδηγίες προς τους εργαζομένους στους σταθμούς Λάρισας και Παλαιοφαρσάλου όπως και στους μηχανοδηγούς που διέρχονται από αυτούς τους σταθμούς.
Τι λένε τα έγγραφα του νεκρού διευθυντή
Στο πρώτο έγγραφο το οποίο κοινοποιήθηκε στις 3 Φεβρουαρίου του 2023, ο διευθυντής κυκλοφορίας κατατοπίζει τους εργαζομένους σε ένα πολύ απλό αλλά κρίσιμο σύστημα καταγραφής βλαβών και ανωμαλιών συστημάτων σηματοδότησης, που αφορούν τη διαδρομή από Παλαιοφάρσαλο μέχρι τη Λάρισα.
Υπογραμμίζεται ρητώς από τον διευθυντή κυκλοφορίας πως για έναν μήνα, από τις 6 Φεβρουαρίου μέχρι τις 5 Μαρτίου του 2023 οι σταθμοί Λάρισας και Παλαιοφαρσάλου οφείλουν να καταγράφουν σε… χαρτί όσες ανωμαλίες παρατηρούνται, τις οποίες μετέπειτα οι αντίστοιχες υπηρεσίες θεωρητικά θα αποκαθιστούσαν. Δίνεται μάλιστα και σχετική οδηγία προς τους σταθμάρχες ώστε να υπενθυμίζουν προφορικά στους μηχανοδηγούς την υποχρέωσή τους να ανακοινώνουν τυχόν ασυνήθιστες ενδείξεις, αναφορικά με τη σηματοδότηση.
Παράλληλα εφιστά την προσοχή στους σταθμάρχες προκειμένου στο τέλος κάθε βάρδιας να καταγράφουν πόσες υποδείξεις «1001» επέδωσαν στα τρένα (σ.σ. την προφορική εντολή παραβίασης ερυθρού σηματοδότη).
Το δεύτερο ντοκουμέντο αποτελεί υπενθυμητική προώθηση του εγχειριδίου της ΕΡΓΟΣΕ προς τον ΟΣΕ και τον διευθυντή κυκλοφορίας. Ο εκλιπών, στις 9 Δεκεμβρίου του 2022 έλαβε και προώθησε το συγκεκριμένο έγγραφο στους σταθμάρχες και το λοιπό προσωπικό της περιοχής.
Έτσι η υπηρεσία υπενθύμισε στους εργαζόμενους πως ένεκα της διαδικασίας αποκατάστασης των 70 αλλαγών τροχιάς και την αναβάθμιση του συστήματος τηλεδιοίκησης (όπως αυτή προβλέπεται από τη σύμβαση… γιοφύρι της Άρτας, 717) οι εργαζόμενοι οφείλουν να ακολουθούν συγκεκριμένους κανόνες για την εκτέλεση των καθηκόντων τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, εντός της δικογραφίας εντάσσονται μόνο τα εδάφια του εν λόγω εγχειριδίου που αφορούν τον χειρισμό των μηχανισμών αλλαγής τροχιάς.