Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο άφησε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, να δοθούν αποζημιώσεις στα νοικοκυριά που έμειναν χωρίς ρεύμα.

Ο Κώστας Σκρέκας μιλώντας στον ΣΚΑΙ ερωτηθείς αν θα υπάρξει αποζημίωση των νοικοκυριών που έμειναν χωρίς ρεύμα, ο υπουργός Περιβάλλοντος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο σημειώνοντας ότι «όταν ολοκληρωθούν οι αποκαταστάσεις, θα τα βάλουμε όλο στο τραπέζι για να δούμε τι πρέπει να γίνει».

Σύμφωνα με τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας «γίνεται ένας αγώνας δρόμου γιατί μπορεί να είχαμε 200.000 παροχές εκτός ηλεκτροδότησης πριν 36 ώρες και να έχουν πέσει τώρα περίπου στις 5.000, αλλά αυτοί έχουν υποστεί τεράστια ταλαιπωρία». Όπως ανέφερε, σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, έχει αποκατασταθεί το 95% των βλαβών στις γραμμές μέσης τάσης και μέχρι το μεσημέρι αναμένεται να ολοκληρωθεί η αποκατάσταση και στις υπόλοιπες.

Κακοκαιρία Ελπίς: Ταλαιπωρία χωρίς τέλος – Καταγγελίες από απεγνωσμένους πολίτες για 36 ώρες χωρίς ρεύμα σε Ψυχικό και Παιανία

Η τελευταία ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ

Ο ΔΕΔΔΗΕ, σε συνέχεια της πληροφόρησης του κοινού, αναφορικά με την πορεία της αποκατάστασης των ζημιών που προκλήθηκαν στο Δίκτυο Ηλεκτρικής Ενέργειας από την κακοκαιρία «ΕΛΠΙΔΑ», επισημαίνει ότι τα συνεργεία συνεχίζουν να εργάζονται εντατικά έως και αυτή την ώρα, στοχεύοντας στην πλήρη επανηλεκτροδότηση όλων των περιοχών.

Αναλυτικότερα αυτή την ώρα συνεχίζονται πυρετωδώς οι εργασίες σε 4 γραμμές στις περιοχές Κάτω Σούλι, Γραμματικό, Σχοινιά και Πικέρμι. Ταυτόχρονα τα συνεργεία συνεχίζουν εργασίες αποκατάστασης σε πλήθος μεμονωμένων βλαβών σε διάφορες περιοχές της Αττικής.

Να σημειωθεί ότι τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου η κακοκαιρία δημιούργησε προβλήματα ηλεκτροδότησης σε περίπου 200.000 νοικοκυριά, ενώ αυτή την ώρα οι ζημιές στο Δίκτυο επηρεάζουν την ηλεκτροδότηση περίπου 3.000 νοικοκυριών.

Τέλος προκειμένου να διασφαλιστεί ότι έχουν επανηλεκτροδοτηθεί όλα τα νοικοκυριά, τονίζεται ότι όσοι καταναλωτές εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν άμεσα με τον ΔΕΔΔΗΕ τηλεφωνικά στο 800 400 4000, 11500 ή 2111900500 ή να το δηλώσουν μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE  από το κινητό τους (Android και iOS)  ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr)