Ως ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό της επόμενης 20ετίας μπορούν να χαρακτηριστούν τα επόμενα 3 χρόνια, διάστημα στο οποίο τα νησιά της χώρας θα γίνουν πεδίο επενδύσεων από μεγάλα ξενοδοχειακά brands. Τα νησιά και τα ελκυστικότερα παραθεριστικά σημεία της ηπειρωτικής χώρας, δηλαδή η Πελοπόννησος και η Χαλκιδική φαίνεται πως βρίσκονται στο στόχαστρο των επενδυτών και των επενδυτικών σχημάτων, είτε με σκοπό την ανέγερση κτηριακών εγκαταστάσεων είτε με την τοποθέτηση της μπράντας ως μεγάλη ομπρέλα πάνω από υπάρχουσες ξενοδοχειακές δομές.

Είναι άξιο αναφοράς πως δεν μιλάμε για απλές ξενοδοχειακές μονάδες, αλλά για πολυτελή resorts και all inclusive προτάσεις, άρα για μια αναβάθμιση στα καταλύματα της εκάστοτε περιοχής. Αναβάθμιση που δεν προκύπτει μόνο από την προσθήκη των νέων, αλλά κι από την ανάπτυξη των υπαρχουσών υπό την πίεση του ανταγωνισμού.

Η Μύκονος παραμένει ένα πεδίο μεγάλων επενδύσεων, παρά το ότι το νησί βρίσκεται σε μίνι κρίση από πέρσι που φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και φέτος, αλλά δεν είναι το νησί που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Είναι άλλα τα νησιά στα οποία έχει πέσει το μάτι εδώ και καιρό από μεγάλα brands όπως Hilton, Marriott, Radisson κ.α. Κι αν τα δύο από τα τρία νησιά δεν ξαφνιάζουν, το τρίτο σίγουρα εκπλήσσει, γιατί είναι σε ανοδική πορεία, με όλο και περισσότερες αναφορές σε ταξιδιωτικά αφιερώματα του εξωτερικού.

3 νησιά που θα «παραδοθούν» στις ξενοδοχειακές επενδύσεις τα επόμενα χρόνια: Θα κατακλυστούν με υπερπολυτελή resort, θα γίνουν απλησίαστα

3 νησιά-hotspots για την επέλαση των resorts

Κρήτη

Είναι το 2ο μεγαλύτερο νησί στην Ελλάδα μετά την Εύβοια και διαθέτει έναν από τους 5 μεγαλύτερους νομούς της χώρας, τον Νομό Ηρακλείου, ενώ οι 3 έτεροι νομοί της, Χανίων, Ρεθύμνου και Λασιθίου, αποτελούν τουριστικούς προορισμούς για μεγάλες ποσότητες, κυρίως από Σκανδιναβία, Γερμανία και Βρετανία.

Στο ξενοδοχειακό ρόστερ του νησιού, στην περιοχή του Αγίου Νικολάου, προστίθεται από το φετινό καλοκαίρι το Intercontinental Resort Crete, ενώ το 2025 θα κάνει το άνοιγμα της η Rosewood Hotels & Resorts με το Blue Palace Resort & Spa.

Χώρους στην Κρήτη ψάχνει και η Radisson που έχει αυξήσει την δραστηριότητα της στην Ελλάδα, ιδίως προς Αθήνα και Μύκονο, αλλά και στη Σκιάθο, ενώ δυναμική παρουσία στο νησί έχει η Hilton με το The Royal Senses Resort & Spa στο Ηράκλειο, που περιλαμβάνεται στην Curio Collection, θυγατρική της εταιρείας στην Ελλάδα με resorts σε Ελούντα, Ιεράπετρα, Χανιά, Σαντορίνη, Ρόδο και Κόρινθο.

Τέλος, η Marriott θα εγκαινιάσει το 2025 το JW Marriott Crete Resort & Spa στα Χανιά, το οποίο θα είναι και το πρώτο της κατηγορίας αυτής που θα ανοίξει στην Ελλάδα, με την ευρωπαϊκή αγορά να διαθέτει ακόμα μόλις 10 τέτοια resort με το brand JW Marriott, με την Τουρκία να είναι με 3 resort πρώτη σε ποσότητα.

Πάτμος

Με την ομπρέλα των The Luxury Collection Hotels θα εγκαινιάσει την παρουσία της και στην Πάτμο η Marriott με το Patmos Aktis Suites & Spa, το οποίο θα ανοίξει τις πύλες του τον Ιούνιο. Στο νησί της Αποκάλυψης έχει στραμμένο το βλέμμα του και ο όμιλος της Accor που επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της σε Αθήνα και Κυκλάδες. Η Πάτμος είναι γενικά ίσως το πιο ελκυστικό από τα νησιά των Δωδεκανήσων αυτή τη στιγμή, με όλο και περισσότερες αναφορές σε ταξιδιωτικά αφιερώματα του εξωτερικού.

Πάρος

Για την Πάρο έχουμε πει αρκετές φορές το τελευταίο διάστημα πως είναι το επόμενο Νο1 νησί στις Κυκλάδες και πως θα πάρει το σκήπτρο από τα νησιά της Μυκόνου και της Σαντορίνης. Στο πλαίσιο αυτό, με την Παροικιά να αναβαθμίζεται διαρκώς, η εμφάνιση της Hyatt για να μπει σε κάποιο από τα ολοκαίνουργια ξενοδοχεία που χτίζονται στο νησί, θα προσδώσει μια ακόμα αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων καταλυμάτων στο νησί.