Σε χρόνο ρεκόρ θα μετακινούνται οι επιβάτες που θα εξυπηρετούνται από τους νέους σταθμούς του μετρό που έχουν δρομολογηθεί.

Οι σταθμοί της Γραμμής 3 που αναμένεται να παραδοθούν σύντομα αλλά και εκείνοι της επερχόμενης Γραμμής 4 αναμένεται να «ανακουφίσουν» αρκετά την κυκλοφοριακή συμφόρηση της πρωτεύουσας. Την ίδια στιγμή, υπάρχουν σχέδια για την επέκταση και των Γραμμών 1 και 2, με το μέλλον των συγκοινωνιών της Αθήνας να φαίνεται πολύ θετικό για τους επιβάτες της.

Ταυτόχρονα, η επέκταση του μετρό από την μία άκρη του λεκανοπεδίου στην άλλη θα μειώσει σημαντικά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα αφού θα εκπέμπεται λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα ημερησίως.

Οι νέοι σταθμοί της Γραμμής 3 είναι έτοιμη προς παράδοση

Αφετηρία θα αποτελέσει η ολοκλήρωση του έργου της επέκτασης της «μπλε »Γραμμής 3 προς Πειραιά που περιλαμβάνει συνολικά 6 σταθμούς.

Οι 3 από αυτούς έχουν ήδη παραδοθεί (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια) ενώ στις αρχές του Φθινοπώρου θα είναι έτοιμοι και οι υπόλοιποι: Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο.

Η σήραγγα θα έχει μήκος 7,6 χλμ. και θα φέρει τον Πειραιά πιο κοντά στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», με τη διάρκεια της διαδρομής Λιμάνι-Αεροδρόμιο να ανέρχεται σε μόλις 50 λεπτά.

Η επερχόμενη Γραμμή 4

Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 θα συνδέει το Άλσος Βεϊκου με το Γουδή, θα περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς και θα διατρέχει τέσσερις δήμους (Γαλατσίου, Αθηναίων, Καισαριανής, Ζωγράφου). Το μήκος της θα ανέρχεται στα 13 χλμ. και εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί περί τους 340.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση.

Με τη Γραμμή 4 οι πολίτες θα μετακινούνται από το Γουδή στην Κυψέλη σε 13 λεπτά κι από το Άλσος Βεΐκου στα Εξάρχεια σε 7 λεπτά ενώ στα δικαστήρια σε μόνο 5 λεπτά και στην πανεπιστημιούπολη σε 14 λεπτά.

Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 θα δοθεί στο επιβατικό κοινό σε περίπου 8 χρόνια, ενώ ήδη έχουν στηθεί τα πρώτα εργοτάξια. Ένα από αυτά βρίσκονται στην Κατεχάκη, όπου έχει ξεκινήσει η διάνοιξη του φρέατος από το οποίο θα μπει ο πρώτος «μετροπόντικας» στις αρχές του νέου έτους.

Η Γραμμή 2 θα φτάσει μέχρι το Ίλιον

Ακόμη, έχει δρομολογηθεί και μία επέκταση της «κόκκινης» Γραμμής 2 η οποία θα φτάσει μέχρι τον Άγιο Νικόλαο στα δυτικά προάστια.

Με την ολοκλήρωσή του, οι επιβάτες θα μπορούν να μετακινηθούν από το Ίλιον στο Σύνταγμα σε 20 λεπτά, και από το Ίλιον στην Ομόνοια σε μόλις 15 λεπτά.

μετρό

Η επέκταση της «κόκκινης» Γραμμής 2.

Τέλος, στην ατζέντα της Αττικό Μετρό βρίσκεται επίσης και η επέκταση της Γραμμής 2 προς Γλυφάδα, με μια γραμμή μήκους περίπου 4,5 χλμ, και τρεις σταθμούς: Πλατεία Μακεδονίας, Άνω Γλυφάδα και Γλυφάδα.

Επέκταση και της Γραμμής 1 προς το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι πάγιο αίτημα του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος είναι η σύνδεση του με το Μετρό, ώστε να διευκολυνθούν -κατά τις μετακινήσεις τους – οι περίπου 20 εκ. επισκέπτες που δέχεται το ΚΠΙΣΝ ετησίως.

Η χάραξη που έχει επικρατήσει είναι ένας νέος κλάδος της Γραμμής 1. Αυτός θα ξεκινά από τον σταθμό Θησείο και θα φτάνει – τουλάχιστον σε πρώτη φάση – μέχρι το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:  

Αστυνομικός επιτίθεται αναίτια σε συλληφθέντα στη χθεσινή πορεία για τον Γιάννη Μιχαηλίδη

Γερμανία: Η ενεργειακή κρίση «κατεβάζει τον γενικό» σε μνημεία και δημόσιους χώρους εν όψει του κρίσιμου χειμώνα

Kim Jong-un: Η Βόρεια Κορέα είναι έτοιμη να «κινητοποιήσει» τις πυρηνικές της δυνάμεις