Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για την τραγωδία που συνέβη στα Τέμπη ύστερα από τη σύγκρουση των τρένων, απαριθμώντας μέχρι στιγμής 57 νεκρούς. Για τα χαρακτηριστικά του σταθμού της Λάρισας μίλησε στο MEGA ο πρώην σταθμάρχης Βόλου Γιώργος Αποστολέρης, χαρακτηρίζοντας τον «δύσκολο», με πολύ έντονο φόρτο εργασίας καθώς επίσης και για την απαιτούμενη εκπαίδευση των σταθμαρχών.

Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι λόγω του φόρτου εργασίας παλιότερα στην βάρδια υπήρχαν δύο σταθμάρχες, αλλά και δύο σταθμάρχες στην τηλεδιοίκηση. Σχετικά με την τηλεδιοίκηση στον σταθμό της Λάρισας υπογράμμισε ότι δούλευε πριν από 3-4 χρόνια, αλλά η λειτουργία της σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό.

Τι ισχύει για την εκπαίδευση των σταθμαρχών

Ο πρώην σταθμάρχης Βόλου Γιώργος Αποστολέρης ξεκαθάρισε τι ισχύει σχετικά με την απαιτούμενη εκπαίδευση των σταθμαρχών: «Με σαράντα μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης και μάλιστα, δεν μπορείς να υπηρετήσεις σε ένα τέτοιο σταθμό με τόσο φόρτο εργασίας. Η εμπειρία αποκτάται μέσω εργασίας σε μικρούς σταθμούς και με μεταθέσεις». Ακόμη ανέφερε πώς ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας θα έπρεπε να κάνει μία εκφώνηση ότι θα πάρει την παρακαμπτήρια, δηλαδή στην γραμμή της καθόδου, και έτσι με την ανακοίνωση αυτή θα ενημερωνόταν και ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Χαρακτηριστική ήταν η πρόταση του κ. Αποστολέρη που με αυτή ολοκλήρωσε τις δηλώσεις: «Στο μιλητό δεν γίνεται κυκλοφορία».

Ολοκληρώνεται η επιχείρηση διάσωσης

Η επιχείρηση έρευνας και απεγκλωβισμού στο σημείο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος, συνεχίζεται και σήμερα και εκτιμάται ότι μέχρι το μεσημέρι, θα έχει ολοκληρωθεί η επιχείρηση έρευνας. Τα γερανοφόρα οχήματα έχουν ανασηκώσει τα δύο βαγόνια, τόσο το πρώτο επιβατικό της β’ θέσης, όσο και το βαγόνι – εστιατόριο.