Περιεχόμενα
Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το τροχαίο που συνέβη, χθες, στη Βούλα και κόστισε τη ζωή στον Τζώρτζη Μονογυιό. Σύμφωνα με αυτά, το πολυτελές αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 45χρονος κινούνταν με ταχύτητα που υπερέβαινε τα 120 χλμ.
Μάλιστα, από τα στοιχεία που συνέλεξαν οι αξιωματικοί του Τμήματος Τροχαίας Ελληνικού προκύπτει ότι δεν υπάρχουν ίχνη φρεναρίσματος πριν από τη μοιραία πρόσκρουση σε πινακίδα της Περιφέρειας και στη συνέχεια σε δέντρο.
Δεν εμπλέκεται άλλο όχημα ή πεζός στο τροχαίο
Την ίδια ώρα, τα σενάρια για εμπλοκή άλλου αυτοκινήτου ή πεζού, φαίνεται πως απομακρύνονται. Με βάση το υλικό που έχει συλλεχθεί δεν προκύπτει κάτι τέτοιο, τουλάχιστον για την ώρα.
Νωρίτερα πηγές της Τροχαίας ανέφεραν: «Η πρώτη εικόνα που έχουμε δείχνει ότι δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο στο χθεσινό δυστύχημα στη Βούλα, όπου έχασε τη ζωή του ο οδηγός και τραυματίστηκε η σύζυγός του. Συγκεντρώνουμε βίντεο από κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας της περιοχής, ενώ έχουμε αναθέσει σε ειδικό πραγματογνώμονα να συντάξει πόρισμα».
Ήταν η πρώτη του βόλτα με τη Ferrari
Όπως έγινε γνωστό, αυτή ήταν η πρώτη βόλτα που έκανε με το πολυτελές αυτοκίνητο ο άτυχος οδηγός, η σορός του οποίου βρίσκεται στο Ασκληπιείο της Βούλας. Όσον αφορά τη σύζυγό του, νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση, αλλά, ευτυχώς, εκτός κινδύνου στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας.
Πραγματογνώμονας για τροχαίο Τζώρτζη Μονογυιού
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε για το τροχαίο, μετά την έρευνα που πραγματοποίησε για το τι ακριβώς συνέβη, είπε πως «στο ρείθρο της νησίδας έχουμε δύο σημεία: και τον εμπρόσθιο δεξιό διευθυντήριο τροχό του αυτοκινήτου, και τον αριστερό τροχό, που σκαρφάλωσε πάνω στο ρείθρο. Εν συνεχεία το όχημα εκτρεπόμενο αριστερόστροφα, προσέκρουσε πιθανότατα με το οπίσθιο δεξιό του τροχό πάνω στον κορμό του δέντρου, και εν συνεχεία το όχημα στράφηκε διαγώνια προς την αντίθετη κατεύθυνση του δρόμου. Αλλά αυτό που μού κάνει εντύπωση και το ερώτημα από το βίντεο που είδα. Δεν έπρεπε να πάρει φωτιά το αυτοκίνητο με τέτοια ευκολία που πήρε φωτιά».
Όπως εξήγησε, η πρώτη, ίσως και μοναδική επαφή του αυτοκινήτου, ήταν με τον κορμό του δέντρου με τον οπίσθιο δεξιό τροχό, και έγινε και η αποκόλληση του τροχού στο σημείο αυτό. «Επειδή αυτό το αυτοκίνητο έχει τον κινητήρα πίσω, και πάλι, και με τμήμα του κινητήρα, και με τμήμα του διαμερίσματος του κινητήρα που προσέκρουσε σε σταθερό, πακτωμένο άκαμπτο εμπόδιο, δεν έπρεπε, η πρώτη μου εκτίμηση, να πάρει το αυτοκίνητο φωτιά με τόση ευκολία» υπογράμμισε.