Την πόρτα του ειδικού εφέτη ανακριτή θα περάσει σήμερα στις 15:00 ο επιθεωρητής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ που ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες της νύχτας του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η απολογία του επιθεωρητή θα γίνει με υπόμνημα 80 σελίδων. Ο ίδιος ως υπεύθυνος για το ποιος ήταν σε ποιο σταθμό, πόσες ώρες εργαζόταν και τι καθήκοντα είχε, έχει υποστηρίξει ότι σύμφωνα με το βαρδιολόγιο που είχε συνταχθεί έπρεπε έως 23.00 να βρίσκονται και οι δυο απογευματινοί σταθμάρχες σε υπηρεσία. Σημειωτέον ότι το τρένο πέρασε λίγο μετά τις 23.00.
Κομβικό σημείο της υπόθεσης αποτελεί ωστόσο το γεγονός ότι ο 59χρονος σταθμάρχης είχε ελάχιστη εμπειρία σε αυτήν την ειδικότητα ώστε να είναι σε θέση να διαχειριστεί επαρκώς τα καθήκοντα ενός τόσο νευραλγικού, κεντρικού πόστου όπως αυτό της Λάρισας. Αυτό που πρέπει να απαντηθεί λοιπόν είναι γιατί τοποθετήθηκε τόσο νωρίς μόνος σε αυτή τη θέση.
Αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με την αναρρωτική άδεια που πήρε την επόμενη μέρα του δυστυχήματος – στοιχείο που δεν εμπεριέχεται στο κατηγορητήριο – σύμφωνα με τον δικηγόρο του, δεν έχει καμία σχέση με την αποδιδόμενη κατηγορία, καθώς την έλαβε μεταγενέστερα και αφού έχει δώσει καταθέσεις ως μάρτυρας στην τροχαία Λάρισας και αυτοβούλως στην ανακρίτρια Πλημμελειοδικών.
Υπενθυμίζεται ότι τόσο ο επιθεωρητής κυκλοφορίας όσο και οι τρεις σταθμάρχες κατηγορούνται για διατάραξη των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.
Εκτός από τον νυχτερινό σταθμάρχη που βρίσκεται προφυλακισμένος, οι άλλοι δύο απογευματινοί σταθμάρχες αφέθηκαν ελεύθεροι με εγγύηση και περιοριστικούς όρους μέχρι τη δίκη.