Νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, που σημειώθηκε πριν από μία εβδομάδα και έχει στοιχίσει τη ζωή σε τουλάχιστον 57 ανθρώπους. Έτσι, όπως έγινε γνωστό την Τρίτη (07/03), η επιβατική αμαξοστοιχία θα μπορούσε να εκτροχιαστεί πριν από την τραγωδία λόγω της ταχύτητάς της.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ, η μοιραία επιβατική αμαξοστοιχία, που συγκρούστηκε λίγο πριν εισέλθει στην κοιλάδα των Τεμπών με τρένο που μετέφερε εμπορεύματα, θα μπορούσε ακόμα και να είχε εκτροχιαστεί αρκετά νωρίτερα πριν από την τραγωδία.
Αυτό που περιλαμβάνεται στην υπό διαμόρφωση δικογραφία, είναι πως η επιβατική αμαξοστοιχία πέρασε με 90 χλμ./ώρα, βγαίνοντας από τον σταθμό της Λάρισας, όταν έγινε η αλλαγή γραμμής.
Μάλιστα, τα τρένα περνούν από αυτά τα σημεία με μέγιστη ταχύτητα 70 χλμ./ώρα. Ωστόσο, κανείς δεν ενημέρωσε τον μηχανοδηγό ότι πρόκειται να περάσει από ένα «ψαλίδι». Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι, λόγω της μεγαλύτερης από την προβλεπόμενη ταχύτητα, θα μπορούσε ο συρμός να είχε εκτροχιαστεί αρκετά νωρίτερα, πριν φτάσει στο μοιραίο σημείο των Τεμπών, όπου συγκρούστηκε με την επιβατική αμαξοστοιχία.
Ο σταθμάρχης Λάρισας δεν τήρησε το πρωτόκολλο ασφαλείας
Αποκαλύψεις έγιναν την Τρίτη (07/03) τόσο οι τραγικές ελλείψεις και παραλείψεις του σταθμάρχη Λάρισας, που κατηγορείται για το δυστύχημα στα Τέμπη το οποίο συνέβη πριν από μία εβδομάδα και κόστισε τη ζωή σε τουλάχιστον 57 ανθρώπους.
Ειδικότερα, όπως μετέδωσε ο ALPHA στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, ο σταθμάρχης Λάρισας δεν φαίνεται να τήρησε το προβλεπόμενο πρωτόκολλο ασφαλείας. Ο σταθμάρχης υπηρεσίας δεν παρέδωσε στον μηχανοδηγό της μοιραίας αμαξοστοιχίας το δελτίο ειδοποίσης, το οποίο πρόκειται για ένα χειρόγραφο που δίνει σαφείς οδηγίες για το ποια γραμμή και κατεύθυνση θα ακολουθήσει το εκάστοτε τρένο.
Μάλιστα, είναι ένα έγγραφο που δίνεται σε όλους τους μηχανοδηγούς από τους σταθμάρχες αφού φέρει, άλλωστε, και την υπογραφή των τελευταίων. Στην προκειμένη περίπτωση που αφορά στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, το συγκεκριμένο έγγραφο δεν δόθηκε, αλλά εστάλη μόνο φωνητικό μήνυμα, που ήταν και αυτό ασαφές μιας και δεν καθοριζόταν η γραμμή που έπρεπε να ακολουθήσει η επιβατική αμαξοστοιχία.
Photo credits: SOOC