Σήμερα οδηγούνται στον εφέτη ανακριτή για να απολογηθούν για το δυστύχημα στα Τέμπη οι δύο σταθμάρχες και ο επιθεωρητής κυκλοφορίας της απογευματινής βάρδιας στο σταθμό Λάρισας.Οι σταθμάρχες και ο επιθεωρητής ήδη διώκονται ποινικά με κακουργηματικές πράξεις για το δυστύχημα στα Τέμπη και αναμένεται να ζητήσουν προθεσμία για να απολογηθούν προκειμένου να ενημερωθούν οι δικηγόροι τους.
Συγκεκριμένα, σε βάρος τους έχουν ασκηθεί διώξεις για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών, αδίκημα που τιμωρείται σε βαθμό κακουργήματος με ποινές από 10 χρόνια έως ισόβια, ενώ βαρύνονται και με κατηγορίες για ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροήν.
Σύμφωνα με τα όσα κατέθεσε ο 59χρονος προφυλακισμένος σταθμάρχης Λάρισας, οι δύο συνάδελφοί του είχαν φύγει από τη βάρδια τους πριν από τις 23.00, οπότε και έληγε η βάρδια τους. Ο ένας φέρεται σύμφωνα με τα λεγόμενα του σταθμάρχη Λάρισας να έφυγε στις 22.10 και ο άλλος στις 22.20.
Στη Βουλή το έγγραφο με το περιεχόμενο της εμπορικής αμαξοστοιχίας
Παράλληλα χθες διαβιβάστηκε στη Βουλή το έγγραφο της Hellenic Train, όπου ανέφερε τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία, που συγκρούστηκε με το Intercity 62 στο πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη. Με βάση αυτό το έγγραφο, το βράδυ του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη η εμπορική αμαξοστοιχία 63503 είχε συνολικά 13 βαγόνια. Από αυτά, τα τρία πρώτα εκτροχιάστηκαν και αυτά ήταν φορτωμένα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες). Τα επόμενα δέκα βαγόνια ήταν φορτωμένα με εμπορευματοκιβώτια.
Τα συγκεκριμένα container περιείχαν, σύμφωνα με τα αρχεία, παρασκευάσματα διατροφής, μπίρες, και σύρματα από σίδηρο, ενώ κάποια εμπορευματοκιβώτια ήταν κενά.
«Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων με την σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, ήταν ως εξής:
Παρασκευάσματα διατροφής, μπίρες, σύρματα από σίδηρο και κενά εμπορευματοκιβώτια», αναφέρει το έγγραφο της Hellenic Train.