Περιεχόμενα
Αυξάνεται κάθε λίγη ώρα ο αριθμός των νεκρών, αλλά και των αγνοούμενων, από την ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη. Σύμφωνα με τις τελευταίες ενημερώσεις 47 άνθρωποι (μέχρι στιγμής) έχασαν τη ζωή τους στο σιδηροδρομικό δυστύχημα.
Όπως έχει γίνει γνωστό, κάηκε ολοσχερώς το πρώτο βαγόνι και καταπλακώθηκε από το δεύτερο, ενώ συνεχίζονται οι προσπάθειες απεγκλωβισμού, με τις ελπίδες να λιγοστεύουν για να βρεθούν ζωντανοί μέσα στα σίδερα.
«Τεμαχίζουν» το τρίτο βαγόνι
Σύμφωνα με τις τελευταίες ενημερώσεις, συνεχίζονται οι προσπάθειες για τον εντοπισμό των αγνοουμένων με τις αρχές και επιχειρήσουν σήμερα στο τρίτο βαγόνι. Θα γίνει τεμαχισμός προκειμένου να μειωθεί το βάρος και οι γερανοί πρέπει να το σηκώσουν. Στη συνέχεια, θα αναζητήσουν σημάδια για θύματα.
«Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχαμε το πρωί από τον συντονιστή της Πυροσβεστικής θα γίνει κάποιος τεμαχισμός του βαγονιού γιατί είναι μεγάλος. Θα γίνει μετακίνηση των κομματιών και θα πάμε σε έναν έλεγχο εάν υπάρχουν σημάδια για να μπορέσουμε να αναγνωρίσουμε και να βγάλουμε», ανέφερε ο πρόεδρος της ένωσης εθελοντών διασωστών της Πολιτικής Προστασίας, Δημήτρης Νάκος. Ερωτηθείς εάν υπάρχουν σημάδια ζωής, ο κ. Ο Νάκος ανέφερε ότι «δεν υπάρχουν σε αυτά τα βαγόνια, μόνο θύματα». Το τρίτο βαγόνι, όπως αναφέρει ο ίδιος, είναι «μια άμορφη μάζα, διαλυμένα όλα, χωρίς πρόσβαση. Κάποια είναι αναποδογυρισμένα, είναι ένα συνονθύλευμα. Έχει πολύ σίδερο γι’ αυτό και θα δουλέψουν οι γερανοί».
Όσο περνούν οι ώρες από το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη με τη σύγκρουση των δύο τρένων, τόσο περισσότερες πληροφορίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας, χωρίς να έχει ακόμα ξεκινήσει η επίσημη έρευνα για τα αίτια της τραγωδίας.
Το Intercity έτρεχε με 166 χλμ. την ώρα προς τον θάνατο επί 12 λεπτά
Ο σταθμάρχης Λάρισας ο οποίος συνελήφθη και θα οδηγηθεί σήμερα στον Εισαγγελέα, παραδέχθηκε το λάθος του, αλλά εννοείται ότι πρέπει να ερευνηθούν οι ελλείψεις που υπάρχουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο και έχουν καταγγελθεί από το προσωπικό των σιδηροδρόμων.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, τα δύο τρένα κινούνταν πάνω στην ίδια ράγα για τουλάχιστον 12 λεπτά και σε απόσταση 18 με 20 χιλιομέτρων μέχρι τη μοιραία σύγκρουση…
Όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, «η ταχύτητα της επιβατικής αμαξοστοιχίας ήταν 166 χιλιόμετρα την ώρα. Πήγε στο ρεύμα καθόδου που ερχόταν η εμπορική με χαμηλότερη ταχύτητα (γίνεται λόγος για 110 χλμ/ώρα). Η εμπορική αμαξοστοιχία μόλις έβγαινε από το τούνελ και δεν υπήρχε οπτική επαφή από τα φώτα για να αποφευχθεί έστω και την ύστατη στιγμή η σύγκρουση»