Ναι, δεν είναι ψέμα, η Μύκονος είναι από άλλον πλανήτη. Ναι, δεν είναι ψέμα, το 85% των πραγμάτων που θα αγοράσεις εκεί ή των υπηρεσιών που θα πληρώσεις, θα κοστίζουν 3-4 φορές πάνω από την αντικειμενική τους αξία. Αλλά σε όλα τα πράγματα υπάρχει ένα όριο, μια γραμμή ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα. Και η Μύκονος φέτος έχει δεχτεί κατηγορίες που σε ένα ποσοστό τους, μικρό προφανώς, είναι ψευδείς.
Ο ιδιοκτήτης του DK Oyster, κ. Δημήτρης Καλαμαράς, απευθύνθηκε μέσω του Kennedy News and Media στην online καταγγελία ζεύγους Καναδών για τα πανάκριβα στρείδια που παρήγγειλαν και εξήγησε πως έχει ξεκινήσει μια τάση εσχάτως, από πρόσωπο που καμώνονται τους influencers, να ζητάνε τσαμπατζιλίκια κι όταν δεν τους γίνεται το χατίρι, να επιτίθενται τοιουτοτρόπως.
«Δυστυχώς, όλοι όσοι εργαζόμαστε στον τομέα της φιλοξενίας έχουμε προσεγγιστεί από διαβόητους… influencers που, αντί να βγάζουν τα προς το ζην διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό τους, ασκούν πίεση σε ορισμένες επιχειρήσεις για υπέρογκες χρεώσεις και δωρεάν γεύματα. Στην DK Oyster έχουμε διαφημιστεί με τους τρόπους που θεωρούμε κατάλληλους για το εστιατόριό μας και δεν θα υποκύψουμε στους influencers στο όμορφο νησί της Μυκόνου.
Αυτό το άτομο που προσπαθεί να γίνει διάσημο μέσω αναρτήσεων στο Instagram με το όνομα Lindsay Breen ξεκινά με ένα ψέμα. Ισχυρίζεται ότι ζήτησε επανειλημμένα ένα μενού με κοκτέιλ και ότι ο σερβιτόρος δεν φαινόταν να ήθελε να το προσφέρει. Παρόλα αυτά, έκανε παραγγελία.
Ένας influencer, ένας έμπειρος πολυταξιδεμένος άνθρωπος, που ζει μέσα από τις εμπειρίες του στον κόσμο έκανε αυτό που δεν θα έκαναν οι περισσότεροι ενήλικες με σωστό μυαλό, παρήγγειλε ποτά και φαγητό από έναν σερβιτόρο που αρνήθηκε να παρουσιάσει μενού.
Αυτός ο ψευδής ισχυρισμός έχει χρησιμοποιηθεί τόσο πολύ εναντίον του εστιατορίου μας από δεκάδες ανώνυμους χρήστες στο Tripadvisor, που αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε τρεις τεράστιους μαυροπίνακες στην είσοδο του εστιατορίου που εμφανίζουν το μενού και τις τιμές.
Σκέφτηκα ότι με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες μας, εάν οι κριτικές γράφονταν όντως από πραγματικούς πελάτες, θα είχαν τουλάχιστον μια ιδέα σχετικά με το εύρος των τιμών μας, προκειμένου να είναι σίγουροι ότι θα ελέγξουν το μενού σχολαστικά πριν από την παραγγελία.
Κάθε φορά που λάμβανα ένα τέτοιο παράπονο, πάντα από ανώνυμους χρήστες μέσω του Tripadvisor, μιλούσα στο προσωπικό, υπενθυμίζοντας ότι είναι κρίσιμο για τη φήμη μας να είμαστε σίγουροι ότι οι διαδικασίες ακολουθούνται προσεκτικά. Με διαβεβαίωναν πάντα ότι τηρούν τους κανόνες.
Κάποιος μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες, πριν παραγγείλει και καταναλώσει το προϊόν, όχι τη στιγμή που έρχεται ο λογαριασμός. Δυστυχώς, υπάρχουν άνθρωποι στο Tripadvisor, που ενθαρρύνουν ανοιχτά τους επισκέπτες να έρθουν, να φάνε και να πίνουν ό,τι θέλουν και μετά αρνούνται να πληρώσουν τους λογαριασμούς.
Κατανοώ ότι ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να βρουν τις τιμές μας πέρα από τον μπάτζετ τους και σέβομαι απόλυτα τη γνώμη τους. Αλλά οι καταγγέλλοντες αντιγράφουν ο ένας τα παράπονα του άλλου. Πιστεύουμε ότι η αξία της προσφερόμενης εμπειρίας είναι υψηλή και δεν έχουμε καμία πρόθεση να εξηγήσουμε γιατί χρεώνουμε περισσότερα από ένα σούπερ μάρκετ ή μια παραδοσιακή ταβέρνα, κάτι που μπορεί να είναι υπέροχο, αλλά σίγουρα είναι μια εντελώς διαφορετική έννοια από τη δική μας».
Μύκονος: Άγριος καυγάς με μεθυσμένους πελάτες σε γνωστό beach bar – Συνελήφθη ένας πυγμάχος
Τι είπε στην ουσία ο κ. Καλαμαράς; Ότι όπως υπάρχουν όντως πρακτικές κυκλώματος στη Μύκονο για να είναι οι τιμές στον θεό και το νησί να προσελκύει μόνο όσους θέλουν να πληρώσουν υπερβολικά πάνω από την αξία τους κάποια πράγματα, υπάρχουν και οι επαγγελματίες τσαμπατζήδες που κατακλύζουν το νησί και αν δεν τους παρέχεις αυτό το for free, θα δεις το μαγαζί σου να διασύρεται.
Οκ, υπάρχουν μαγαζιά που εκπαιδεύουν τους σερβιτόρους και τους μετρ να μη δείχνουν το μενού και να παραγγέλνει πρώτα κάποιος, ώστε να μην υπάρχει γυρισμός. Αλλά μήπως δεν υπάρχουν περιπτώσεις, αρκετές μάλιστα, που γνωστά ονόματα του Instagram, του Youtube, της σελέμπριτι κοινότητας εν γένει, που ζητάνε να μη δώσουν ευρώ για να προωθήσουν με ένα ποστ το μαγαζί ή που θεωρούν ότι δεν πρέπει να πληρώσουν γιατί η παρουσία τους εκεί μπουστάρει το κατάστημα; Κι εκεί αναγκαστικά θα την πληρώσουν αυτοί που πληρώνουν την κατανάλωση τους, η οποία θα υπερκοστολογηθεί.
Παλιότερα, υπήρχε μια τακτική σε ένα κανάλι, όταν κάποιος σελέμπριτι δεν έκανε δηλώσεις στην κάμερα για να γεμίσει το δελτίο, να του κάνουν βίντεο που τον κοροϊδεύουν και τον υποβαθμίζουν. Αυτές οι πρακτικές δεν έχουν χαθεί. Εξελίχθηκαν και μετοίκησαν στο κομμάτι των social.
Δεν ξέρω συγκεκριμένα για το DK Oysters, αλλά υπάρχουν μαγαζιά στη Μύκονο όπου ξένοι και εγχώριοι influencers ζήτησαν να μην πληρώσουν τίποτα, τους το αρνήθηκαν και μετά ακολούθησαν σχόλια στο tripadvisor και ποστ στα social για το πόσο ακριβό είναι το μαγαζί και πώς δεν τους άφησαν να δουν το μενού.
Και φυσικά, σε τέτοιες αναρτήσεις, λίγοι είναι αυτοί που θα είχαν τη λογική να πουν το προφανές, δηλαδή ότι κανείς δεν τους ανάγκασε να πάνε εκεί.
Θέλετε να ομολογήσουμε την μεγάλη αλήθεια πίσω απ΄αυτό το κράξιμο που τρώει η Μύκονος; Η αλήθεια είναι πως δεν ενοχλεί η ακρίβεια της. Ενοχλεί που δεν έχουν όσοι την κράζουν τα λεφτά για να συμμετέχουν σε αυτό το πανηγύρι του καπιταλισμού και της αδικαιολόγητης σπατάλης. Οι περισσότεροι απ΄αυτούς δεν θέλουν να μειώσει το κόστος της η Μύκονος.
Θέλουν είτε να τους παρέχεται τσάμπα, είτε να διεκδικούν χρήματα για να αντεπεξέρχονται σε αυτό το κόστος, είτε, κυρίως αυτό, να μειωθεί το κόστος για να μπορούν να πάνε και να δικτυωθούν με τους λεφτάδες και όσους κινούνται στον χώρο της δόξας και των φλας. Και δεν είναι κάτι κακό να το θες αυτό. Αλλά να είσαι ειλικρίνης προς τον κόσμο που απευθύνεσαι.
Να πεις «κρίνω ότι η Μύκονος είναι εξευτελιστικά ακριβή γιατί θέλω κι εγώ να γίνω κομμάτι αυτού του πρότζεκτ που είναι το νησί και να πίνω σαμπάνιες, να τρώω αστακούς και να πουλάω μούρη».
Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:
50 Cent: Οι πιο value από το live του επιλογές για να ξοδέψεις τα 970 ευρώ
Elon Musk: Δεν φαντάζεστε τι φιλοδώρημα άφησε σε μαγαζί στη Μύκονο
Είναι εύκολος ο πανταχόθεν λαϊκισμός όταν υποστηρίζεις την εύκολη και mainstream άποψη