Ο Sylvester Stallone έφτασε στα 76 του χρόνια, έχοντας κάνει όλη την πορεία από τον πάτο του πηγαδιού μέχρι το άνοιγμα, το φως. Έμεινε άστεγος, έχασε τα δόντια του, έπαθε πρόβλημα με τα νεύρα στο πρόσωπό του στη γέννα και παρέλυσε, έχασε τον σκύλο του, κόλλησε στο ναδίρ και μέσα από το σενάριο του Rocky, βρήκε τη σκάλα για να πιάσει το φως. Και το έπιασε για τα καλά.

Δημιούργησε ένα τεράστιο franchise, μετά ακολούθησε το Rambo, εξίσου μεγάλο franchise, στο ενδιάμεσο είχε μερικές καλές ή και όχι τόσο καλές ταινίες, και ήρθε το Expendables με το Creed για να δείξουν πως ο γερόλυκος του action cinema δεν έχει πει ακόμα το τελευταίο του τραγούδι.

Από τα μέσα των 70s όταν αυτός ο Ιταλός της Νέας Υόρκης έγραψε το σενάριο, μέχρι σήμερα, 50 χρόνια μετά σχεδόν, έχει βγάλει πακτωλό χρημάτων και κατάφερε να κάμψει τον επί χρόνια ελιτισμό και σνομπισμό του Χόλιγουντ απέναντι του. Το 2016 πήρε υποψηφιότητα για Όσκαρ για το Creed και είδε μια αίθουσα γεμάτη συναδέλφους στις Χρυσές Σφαίρες να τον χειροκροτά για περίπου 2 λεπτά μετά την ανακοίνωση του ονόματός του για το Β΄Ανδρικό.

Μετά από τόσα χρόνια που τον αγνοούσαν, είχε μπει στις αίθουσες τους και είχε αναγνωριστεί ως αφηγητής, ως ηθοποιός, πέραν των φορών δηλαδή που το Rocky πήγε στα Όσκαρ για τη μουσική ή για κάποια άλλη τεχνική κατηγορία. 

Όλες τις μεγάλες του επιτυχίες, με εξαίρεση τους Αναλώσιμους, ο Sylvester Stallone τις ξεκίνησε 25 χρόνια πριν παντρευτεί τη γυναίκα του Flavin. Στην κοινή τους πορεία, όποια έσοδα είχαν μαζί, αφορούσαν κυρίως σπίτια που αγόραζαν, έμεναν, τα ανακαίνιζαν και στη συνέχεια τα πουλούσαν. Όπως έκαναν τον περασμένο Ιανουάριο, όταν πούλησαν στην Adele το σπίτι τους στην Καλιφόρνια για 58 εκατομμύρια δολάρια.

Πρόκειται για ένα σπίτι που αρχικά το είχαν κοστολογήσει για πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια, αλλά ποτέ δε βρήκαν τέτοια τιμή, τελικά το έβγαλαν ξανά στην αγορά με περίπου 35 εκατομμύρια και το πούλησαν εν τέλει στην Adele και τον σύντροφό της για αυτό το τεράστιο ποσό. Και με τα 18 εκατομμύρια δολάρια αγόρασαν τον Μάρτιο ένα σπίτι πάλι κοντά στο Μπέβερλι Χιλς.

Με μια απλή αναζήτηση, θα δει κανείς ότι ο Sylvester Stallone έχει περιουσία κοντά στα 400 εκατομμύρια δολάρια και η πρώην γυναίκα του Flavin 50 εκατομμύρια δολάρια.

Τυπικά, ο νόμος λέει πως οποιαδήποτε περιουσία φτιάχνεται στην κοινή πορεία ενός ζευγαριού, μοιράζεται στο 50-50. Η κουλτούρα της εποχής όμως, που είναι και σωστή, θα πρέπει να οδηγήσει την έδρα, όταν έρθει η ώρα της απόφασης κι εφόσον δεν έχει συμφωνήσει ο Sly σε κάτι άλλο, πως ο καθένας θα πρέπει να λάβει όσα έβγαλε.

Ο Italian Stallion δεν έχτισε το όνομα του, το brand του όσο ήταν παντρεμένος με τη Flavin. Το είχε ήδη χτίσει και στα 25 χρόνια του γάμου τους, απλώς το συντηρούσε ή το μεγάλωνε. Το μεγάλωνε όμως ακριβώς επειδή ήταν από πριν αυτός που είναι. Και τα κινηματογραφικά του έσοδα ήταν αυτά που υποστήριζαν το όραμα της Flavin να ασχοληθεί με το real estate και να αγοράζει σπίτια για να τα πουλά σε μεγαλύτερη τιμή.

Κι οι τιμές που πετύχαινε, ήταν γιατί ακριβώς ο αγοραστής έλεγε ότι θα αγοράσει το σπίτι των Stallone. Εξάλλου, η ίδια αν και είχε μια καριέρα μοντέλου και επιχειρηματική δράση, γιατί δεν κράτησε ούτε καν για δεύτερο το επώνυμο της; Μα γιατί ήξερε ότι το Stallone θα της ανοίξει πόρτες και θα της δώσει το δικαίωμα να διεκδικεί.

Κατηγορεί λοιπόν τον Stallone πως απέκρυψε κάποια έσοδα του και προέβη σε σπατάλες της κοινής τους περιουσίας. Και με βάση αυτό, ζητάει στο διαζύγιο να πάρει από την περιουσία μεγαλύτερο ποσοστό από τον Sylvester Stallone. Για να το ζητάει, προφανώς και υπάρχει κάποιο νομικό έρεισμα. Σίγουρα ο νόμος θα ξεκινήσει από το 50-50.

Τα δεδομένα όμως και η ανάγκη να υπάρχει πάντα και παντού ισότητα που να συνάδει με τη δικαιοσύνη, επιβάλλει να μοιραστεί η περιουσία ανάλογα.

Δεν εμπόδισε ο Sylvester Stallone τη Flavin να κάνει κάτι δικό της, για να υποστηρίξει για παράδειγμα ότι έμεινε σπίτι να φροντίζει την οικογένεια. Και οι δύο την φρόντιζαν. Όπως είναι τω όντι δουλειά και μόχθος για μια γυναίκα να μένει σπίτι για να συντηρεί το σπίτι, έτσι είναι και μόχθος για τον άνθρωπο που βγαίνει να δουλέψει και να φέρει τα λεφτά.

Κι εδώ δε μιλάμε για ένα απλό ζευγάρι. Δε μιλάμε για μια οικογένεια μικρομεσαίας τάξης που το ένα από τα δύο μέλη έμεινε ανενεργό και δεν θα βρίσκει εύκολα εισόδημα. Ούτε μιλάμε για οικογένεια που έχει ανήλικα παιδιά.

Τρεις ενήλικες κόρες έχουν οι Stallone που μπορούν να ζήσουν από τους δικούς τους κόπους και η Flavin μπορεί να πάρει ένα ποσό αντάξιο με την επαγγελματική της συνεισφορά και τα έσοδα που είχε από το real estate. Αυτό όμως επ΄ουδενί δε μπορεί να συγκριθεί με όσα αναλογούν στον Sly. Μιλάμε για δεκάδες εκατομμύρια που προέρχονται από τα δικαιώματα των franchises και της εικόνας του.

Τώρα για παράδειγμα, ο Sylvester Stallone πρωταγωνιστεί σε μια σειρά, το Tulsa King, και αμείβεται με 1 εκατομμύριο το επεισόδιο. Ποια είναι η συμβολή της Flavin σε αυτό για να έχει μερίδιο;

Αντιληπτά όσα ορίζει η δικαιοσύνη, αλλά από τη στιγμή που ζητάμε δικαίως να αλλάξουν κάποια κατάλοιπα και στερεότυπα του παρελθόντος, δεν θα πρέπει να έχουν και ένα νομικό αντίκρυσμα για να μπορούμε να μιλάμε σωστά για ισότητα;

Υπήρξε πριν από 12-13 χρόνια μια αντίστοιχη περίπτωση με το διαζύγιο της Madonna με τον Guy Ritchie, που ο Ritchie έχει και μια καριέρα ως σκηνοθέτης και είχε τότε τα Sherlock να του προσφέρουν μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα. Ποιος είναι μεγαλύτερο brand και ποιος έφερε τα περισσότερα εκατομμύρια στη διάρκεια του γάμου τους; Η Madonna. Και πήρε τελικά ο Ritchie 75 εκατομμύρια δολάρια από μια περιουσία 490 εκατομμυρίων. Άδικο κι εκείνο. Άδικο όμως και το τωρινό.

Το συμπέρασμα βέβαια δεν καταλήγει σε κάποια από τις δύο πλευρές. Άλλωστε, δεν θα κάνουμε εμείς την δίκη. Το ζήτημα είναι ότι κανείς δεν τολμάει να πει το προφανές υπό τον φόβο να θεωρηθεί μισογύνης ή σεξιστής. Φοβάται να καταθέσει απλώς τα δεδομένα. Να ήταν για παράδειγμα η Flavin η μάνατζερ του και να του έκλεινε της οντισιόν ή τα παχυλά συμβόλαια, εκεί ναι, να έχει το 50-50 στην περιουσία.

Εδώ όμως δεν ζητάει ούτε καν αυτό. Από κει που μας χρωστούσαν, μας πήραν και τον γάιδαρο!