Θα έχετε καταλάβει πως εφαρμογές όπως το TikTok, αποφέρουν μεγάλα χρηματικά ποσά στο εξωτερικό. Εμείς εδώ έχουμε γενικά κατουρήσει σε ένα τεράστιο πηγάδι. Και για να μιλάμε με ακριβή νούμερα, αυτή τη στιγμή στην εφαρμογή κάθεται στο θρόνο η Charli D’amelio, η οποία είχε έσοδα 17,5 εκατομμύρια δολάρια σε μόλις 12 μήνες. Από τις διαφημίσεις προφανώς και σε ηλικία μόνο 17 ετών.

To TikTok της άνοιξε το δρόμο για μεγάλα και σπουδαία πράγματα. Έχει περισσότερους από 138 εκατ. χρήστες να την ακολουθούν, ενώ το βίντεο που την έκανε viral ήταν ένα ντουέτο με τον χρήστη move_with_joy, με τον οποίο έκαναν μια χορογραφία. Ποιος το περίμενε;! Τους επόμενους 5 μήνες και έπειτα, απέκτησε περισσότερους από 5 εκατ. ακόλουθους. Έτσι απλά.

Μάλιστα, εκμεταλλεύτηκε πλήρως την επιτυχία που της έδωσε το TikTok λανσάροντας τη δική της σειρά ρούχων, ενώ πήρε πρωταγωνιστικό ρόλο σε ριάλιτι. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η D’Amelio έβγαλε περισσότερα χρήματα από τον CEO της McDonald που κερδίζει 10.8 εκατομμύρια τον χρόνο, αλλά και τον Tim Cook της Apple που έβγαλε το 2020 14.7 εκατομμύρια δολάρια.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη cd (@charlidamelio)

Ποια είναι η Charli D’amelio

Η D’Amelio είναι γεννημένη στο Norwalk του Κονέκτικατ, όπου μεγάλωσε με την αδερφή της, Dixie D’Amelio, και τους γονείς της Marc και Heidi D’Amelio. Ο πατέρας της ήταν υποψήφιος Ρεπουμπλικανός για τη Γερουσία του Κονέκτικατ το 2018 και έχασε από τον υφιστάμενο. Πριν ξεκινήσει τον λογαριασμό της στο TikTok, τον Ιούνιο του 2019, η Charli ήταν επαγγελματίας χορεύτρια, δημοσιεύοντας βίντεο και φωτογραφίες από διαγωνισμούς στο Instagram της.

Η Charli χορογραφεί μόνη της τους χορούς που ανεβάζει και δημοσιεύει πολλά TikToks την ημέρα, μερικά από τα οποία περιλαμβάνουν vlog και πιο περιστασιακές λήψεις της κάνοντας διάφορες δραστηριότητες. Αλλά τα πιο δημοφιλή TikToks της είναι τα διάφορα χορευτικά βίντεό της, ενώ το πιο αξεπέραστο βίντεό της είναι ο χορός της στο τραγούδι «Lottery (Renegade)». Μάλιστα, τον Οκτώβριο του 2019, το «Renegade» έγινε τάση στο TikTok, εξαιτίας της.

@charlidamelio♬ teachers pet by melanie martinez – kass

Οι πιο δημοφιλείς επαναλήψεις του Renegade είναι δικές της, αλλά πολλοί άλλοι TikTokers την έκαναν ντουέτο και έκαναν τις δικές τους εκδοχές. Σημειωτέον, υπάρχουν και μαθήματα στο Youtube για το πώς να κάνει κάποιος τον χορό.

Όταν η Charli ανακοίνωσε ένα meet up στο Κονέκτικατ, με τα εισιτήρια να κοστίζουν 100 $, βρέθηκε στην πρώτη της διαμάχη. Αργότερα διευκρίνισε ότι η τιμή των εισιτηρίων ήταν τέτοια για την ασφάλεια της εκδήλωσης, αλλά οτιδήποτε περίσσευε θα πήγαινε για φιλανθρωπικό σκοπό. Το πρώτο βίντεο της Charli στο κανάλι της στο YouTube, το οποίο είναι ένα vlog από εκείνη την ημέρα, έχει περισσότερες από 13 εκατομμύρια προβολές και το κανάλι της έχει πάνω από 9 εκατομμύρια συνδρομητές.

Το Hype House την απογείωσε

Όπως ανέφεραν οι New York Times, το Hype House δημιουργήθηκε στο Λος Άντζελες ως μια συλλογικότητα του TikTok που συγκέντρωνε μερικά από τα μεγαλύτερα αστέρια της πλατφόρμας, καθώς και μερικά φρέσκα πρόσωπα που ήθελαν να κάνουν καθημερινό περιεχόμενο. Η Charli και η αδερφή της Dixie έφυγαν επίσημα από το Hype House τον Μάιο του 2020. Πολλά μέλη του Hype House ζουν στην έπαυλη του LA με πλήρη απασχόληση και σύντομα θα αποκτήσουν το δικό τους ριάλιτι.

@charlidamelio dc @nickanthonyy ♬ masquerade – ?

Αν νομίζετε ότι σταματάει εκεί, τότε κάνετε λάθος. Στις 15 Ιανουαρίου 2020, ολόκληρη η οικογένεια D’Amelio υπέγραψε επίσημα με την United Talent Agency.

Η UTA υπέγραψε ανέλαβε όλη την οικογένεια D’Amelio, συμπεριλαμβανομένω και των γονιών. Ο Marc έχει τον δικό του λογαριασμό TikTok με περισσότερους από 10 εκατομμύρια ακόλουθους, ενώ η Dixie έχει 55 εκατομμύρια οπαδούς στο TikTok.  Λίγο μετά, το Hulu της έκλεισε συμβόλαιο για μια ριάλιτι εκπομπή για τη ζωή της μαζί με την οικογένειά της, με τίτλο ‘The D’Amelio show’. Μαζί με την αδελφή της, Dixie, που είναι επίσης TikToker και n δεύτερη πιο ακριβοπληρωμένη της πλατφόρμας, έφτιαξαν τη δική τους σειρά ρούχων. Οι δύο αδελφές θα πρωταγωνιστήσουν σε ακόμα μια ριάλιτι εκπομπή με τίτλο Charli vs Dixie.

Το σόου έκανε πρεμιέρα στις 3 Σεπτεμβρίου και επικεντρώνεται στη ζωή της οικογένειας. Η εκπομπή περιλάμβανε πολλές σκηνές που έδειχναν τόσο την Charlie όσο και την Dixie, να μιλούν για τους αγώνες στη ψυχική τους υγείας και να κλαίνε ως απάντηση στα σχόλια μίσους στο διαδίκτυο

Στο μεταξύ, τον Μάιο, οι δυο αδερφές κυκλοφόρησαν το Social Tourist, μια αυτόνομη επωνυμία ρούχων στον όμιλο Abercrombie & Fitch. Η μάρκα, η οποία περιλαμβάνει όλα τα είδη ένδυσης, από crop tops και μπλουζάκια μέχρι φούτερ και σετ μαγιό, πωλείται αποκλειστικά μέσω του ιστότοπου και των καταστημάτων της Hollister .

η Charli ήταν ένα από τα πρώτα αστέρια του TikTok που κυκλοφόρησε διαφήμιση για το Super Bowl και η δική της χορηγήθηκε από τη Sabra Hummus. Η διαφήμιση προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του Super Bowl LIV και προωθήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:

Blanca Suárez: Η Ισπανίδα femme fatale που γοητεύει τόσο στην υποκριτική όσο και το μόντελινγκ

Millie Bobby Brown: Στα 14 της ανερχόμενο αστέρι, στα 18 της σουπερνόβα – Πόσο μακριά θα φτάσει;