Η κοινωνία αλλάζει και μαζί αλλάζει και η μόδα. Η Paloma Elsesser ήρθε σε μία στιγμή που ο κόσμος είχε ανάγκη διαφορετικά πρότυπα, πιο αληθινά, πιο γήινα, πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Τα plus-size μοντέλα ήρθαν στην αγορά και άλλαξαν ολοκληρωτικά τους κανόνες της. Πλέον, άτομα που κάποτε δεν σκέφτονταν καν το ενδεχόμενο να γίνουν μοντέλα αυτή την στιγμή είναι από τα πλέον ακριβοπληρωμένα του χώρου έχοντας στο ενεργητικό τους συμβόλαια με μεγάλες εταιρείες και καμπάνιες εκατομμυρίων.

Η Paloma Elsesser ξεκίνησε στα 22 της έπειτα από παρότρυνση του φίλου της Stevie Dance, πρώην συντάκτη μόδας στο περιοδικό Pop. Εκείνη την περίοδο εργαζόταν ως σερβιτόρα και είχε ανάγκη τα χρήματα. Μάλιστα, θυμάται ακόμα ότι εκείνη την εποχή δεν υπήρχε άλλο μοντέλο με τα δικά της χαρακτηριστικά κάτι που την έκανε να σκεφτεί ότι ίσως ήταν καιρός να αλλάξει αυτό χωρίς ωστόσο να έχει στο μυαλό της την επανάσταση που ξεκίνησε.

Σήμερα, στα 30 της, κοιτώντας πίσω συνειδητοποιεί ότι έχει καταφέρει πολλά. Η Elsesser ήταν από τα πρώτα μοντέλα plus-size που περπάτησαν στην πασαρέλα του Fendi στο Μιλάνο για το σόου του, το 2020.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη paloma elsesser (@palomija)

Μεγαλωμένη σε μία οικογένεια φτωχών χίπηδων είχε από παιδί τεράστια αγάπη στα βιβλία και μία μητέρα που την υποστήριζε και την αγκάλιαζε κάθε φορά που ένιωθε άσχημα επειδή ήταν διαφορετική από τις συμμαθήτριες της.

Όμως το plus-size μοντέλο δεν αρκείται σε μία κερδοφόρα καριέρα, θέλει να βοηθήσει όσο περισσότερο γίνεται κορίτσια και αγόρια με περισσότερα κιλά ώστε να γίνουν και εκείνα με την σειρά του αποδεκτά από την βιομηχανία της μόδας.

Ενδεικτικό της επιρροής της είναι το γεγονός ότι η σχεδιάστρια Nensi Dojaka, τα σχέδια της οποίας έχουν  προκαλέσει φρενίτιδα δημιούργησε για πρώτη φορά ρούχα μεγαλύτερου μεγέθους. Τα σχέδια αυτά παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο σόου της Nensi Dojaka Άνοιξη-Καλοκαίρι 2023 στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη paloma elsesser (@palomija)

Παρ΄ όλα αυτά η  Elsesser δεν θεωρεί τον εαυτό της ακτιβίστρια, και προτιμά τον όρο συνήγορος. «Υποστηρίζω ζητήματα γύρω από το σώμα και την ταυτότητά μου. Είναι κάτι που εμφανίζεται πάντα γιατί αυτή είναι η πραγματικότητά μου. Κάνω φωτογραφίες οι οποίες μένουν και έτσι ίσως ένα κορίτσι να μισεί τον εαυτό της λίγο λιγότερο. Αυτό με κάνει σωτήρα του βασιλιά; Όχι. »

Πάντως, ακόμη και αν δεν είναι σωτήρας είναι σίγουρα μία δυναμική προσωπικότητα που ασκεί πιέσεις στα brands για να κοιτάξουν για πρώτη φορά πέρα από το μάρκετινγκ και τις skinny σιλουέτες των shows. «Η Paloma περιμένει από τους σχεδιαστές που υποστηρίζει να παράγουν και να πουλήσουν στο μέγεθός της, εάν θέλουν να δανείσει την ισχυρή της εικόνα στο εμπορικό σήμα τους», λέει η ταχέως ανερχόμενη σχεδιάστρια Nensi Dojaka.

Διαβάστε ακόμα στο intronews.gr

Η Dat Lilly δεν είναι απλά μια Youtuber, είναι ένα success story

Παρελθόν η παχυσαρκία; Το φάρμακο που υπόσχεται απώλεια 20% του βάρους είναι ευρέως διαθέσιμο

Η Calvin Klein λανσάρει την καμπάνια Fall 2022 με ένα εκτεταμένο cast «Culture Shapers»