Μια από τις εκπλήξεις που επεφύλασσε ο Αλέξης Τσίπρας, όπως έγινε γνωστό την Πέμπτη (06/04), ήταν η 27χρονη Διάνα Βουτυράκου που συμπεριελήφθη στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ στη Δυτική Αττική για τις επερχόμενες εθνικές εκλογές, που έχουν προγραμματιστεί για τις 21 Μαΐου.

Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έγραψε σε ανάρτησή του στο Twitter: «Η Διάνα Βουτυράκου είναι Ιδρύτρια της Unique Minds. Το 2018 κατέκτησε την πρώτη θέση στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ρομποτικής. Είναι η πρώτη Ελληνίδα και η νεότερη που ορίστηκε ποτέ κριτής σε Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής. Την καλωσορίζω ως υποψήφια βουλευτή στη Δυτική Αττική».

Ποια είναι η Διάνα Βουτυράκου

Η Διάνα Βουτυράκου έχει δηλώσει πως από 12 ετών ασχολείται με τη Ρομποτική και έχει συμμετάσχει σε πληθώρα διαγωνισμών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ως μαθήτρια αρχικά και ως φοιτήτρια, κριτής ή προπονήτρια έπειτα.

Ακόμα, η ίδια πρόσθεσε σε συνέντευξή της στην τοπική εφημερίδα «Ενημέρωση Μεγάρων & Δυτικής Αττικής», τονίζοντας: «Μέσα από την ενασχόληση μου αυτή αντιλήφθηκα την αγάπη μου για τον κλάδο και αποφάσισα να σπουδάσω ρομποτική. Όλα τα χρόνια, λοιπόν, των σπουδών μου στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου εργαζόμουν παράλληλα σε αυτό το αντικείμενο.

Επιπλέον, το 2016, ύστερα από μια υποτροφία που έλαβα και ταξίδεψα στην Αμερική, δημιούργησα μία ΜΚΟ για να βοηθήσω μαθητές που δεν στάθηκαν ίσως τυχεροί ή δεν έλαβαν τα κατάλληλα ερεθίσματα για να ανακαλύψουν την κλίση τους και να βρουν τι θέλουν να σπουδάσουν ή που επηρεάστηκαν από τα κοινωνικά στερεότυπα που μαστίζουν την κοινωνία μας στην επιλογή σχολής τους. Όταν ιδρύσαμε τη Unique Minds, θυμάμαι μας έλεγαν ρομαντικούς και πως δεν θα αλλάξουν δυο 20χρονοι τον τρόπο που σκέφτεται και λειτουργεί η κοινωνία μας.

Αυτά τα επτά χρόνια που δραστηριοποιούμαστε, έχουμε βοηθήσει με τις δράσεις μας περισσότερους από 20.000 μαθητές και το 70% των μελών μας, πλέον, είναι φοιτητές που συμμετείχαν παλαιότερα σε δράσεις μας ως μαθητές, θέλοντας να επιστρέψουν και αυτοί τη βοήθεια που νιώθουν ότι έλαβαν. Έτσι, συνειδητοποίησα πόσο αντίκτυπο μπορεί να έχει ο κάθε ένας μας όταν με τις δράσεις του προσπαθεί να συνεισφέρει στην κοινωνία μας. Μια φράση που λέμε συχνά στη Unique Minds είναι: “Ένας καλύτερα ενημερωμένος μαθητής τη φορά, ένας πιο ενεργός φοιτητής στα πανεπιστήμιά μας”».

Στη συνέχεια, όταν ρωτήθηκε γιατί επέλεξε να ενταχθεί στις τάξεις του ΣΥΡΙΖΑ, η Διάνα Βουτυράκου απάντησε: «Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ είναι το κόμμα που θεωρώ πως εκφράζει τα πιστεύω που έχω ως άνθρωπος για ένα κοινωνικό, δημοκρατικό κράτος. Είναι, επίσης, ένα κόμμα που κατανοεί την αξία της Δημόσιας Υγείας και Δημόσιας Παιδείας, των δύο βασικότερων κατά τη γνώμη μου αγαθών μιας δημοκρατικής κοινωνίας. Τα τελευταία χρόνια βιώσαμε αλλεπάλληλες υποβαθμίσεις του εκπαιδευτικού μας συστήματος με μέτρα όπως η Αστυνομία στα πανεπιστήμια, η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και η παράλληλη μείωση εισακτέων. Από την άλλη, οι υγειονομικοί του Δημοσίου στάθηκαν στην πρώτη γραμμή στην υγειονομική κρίση που ήρθε μαζί με την πανδημία του κορονοϊού. Ενώ, λοιπόν, θα έπρεπε το γεγονός αυτό να μας συσπειρώσει σε αγώνες για τη διαρκή βελτίωση της Δημόσιας Υγείας, το κυβερνών κόμμα αρκέστηκε σε χειροκροτήματα στα μπαλκόνια προχωρώντας άμεσα σε διάλυση του δημόσιου χαρακτήρα του ΕΣΥ. Είναι καιρός να αγωνιστούμε για τη συλλογική, για την πραγματική αριστεία, να παλέψουμε, δηλαδή, ώστε όλοι και όλες μαζί να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό γι’ αυτή τη χώρα και θέλω να είμαι μπροστά σε αυτό τον αγώνα, έναν αγώνα για ένα Κράτος Δικαίου, με ένα κόμμα η πολιτική του οποίου ευθυγραμμίζεται με τους άξονες».

Τέλος, η Διάνα Βουτυράκου είπε για την υποψηφιότητά της στη Δυτική Αττική: «Η Δυτική Αττική και, συγκεκριμένα, η Μαγούλα, είναι η περιοχή που εργάζομαι τα τελευταία χρόνια. Περνάω μεγάλο μέρος του χρόνου μου εκεί. Μεγάλο μέρος της παραγωγικής δραστηριότητας της χώρας συμβαίνει στη Δυτική Αττική ενώ, παράλληλα, ο τόπος διαθέτει μεγάλη ιστορία. Θέλω, επίσης, να αναφέρω ότι επικοινωνώ σταθερά με τους μαθητές και τις μαθήτριες της περιοχής μέσω της ΜΚΟ που έχω ιδρύσει, στην οποία προσπαθούμε, κάθε χρόνο, να βοηθήσουμε μαθητές να βρουν τι θέλουν να σπουδάσουν, παρέχοντας πάντοτε δωρεάν συμβουλευτική και διοργανώνοντας προσομοιώσεις εργαστηρίων διαφόρων αντικειμένων σπουδών. Έχω δει, λοιπόν, μέσα από δράσεις μας, πόση ανάγκη υπάρχει για ενημέρωση, υποστήριξη και παροχή ερεθισμάτων στους μαθητές και στις μαθήτριες των σχολείων της Δυτικής Αττικής, σε αυτά τα κρίσιμα χρόνια που επιλέγουν και σχεδιάζουν το μέλλον τους».