Η MRB του Δημήτρη Μαύρου, τελείωσε από την Κουμουνδούρου και ο ΣΥΡΙΖΑ συνεργάζεται πλέον με την Prorata του Άγγελου Σεριάτου, μια εταιρεία που συνεργαζόταν με το (φίλα προσκείμενο στο κόμμα) Attica TV. Και μια εταιρεία που στην τελευταία της δημοσκόπηση έχασε τη ΝΔ με 9 μονάδες (την είχε στο 31,5%) και τον ΣΥΡΙΖΑ για 7 (τον είχε στο 27%).

Όπως γράφει η αποκαλυπτική στήλη Back Door:

«Γενικώς, στο εσωτερικό περιβάλλον του ΣΥΡΙΖΑ, η στενή ομάδα συνεργατών του Αλέξη Τσίπρα αντιμετωπίζει με δισταγμούς και καχυποψία καθετί νέο στο κόμμα. Το κρίνει ως «ξένο σώμα» μέχρι να κριθεί. Το ίδιο συνέβη με τη Πόπη Τσαπανίδου, το ίδιο γίνεται με την Prorata, το ίδιο και με τον Νίκο Μαραντζίδη.

Ωστόσο, στην Κουμουνδούρου είναι εμφανής η συνειδητοποίηση ότι αντιμετώπισε τη ΝΔ με… νεροπίστολα απέναντι στα επικοινωνιακά υπερόπλα του Αμερικανού επικοινωνιολόγου Σταν Γκρίνμπεργκ. Κάλλιο αργά…».