Η τηλεοπτική επιτυχία του Squid Game έχει οδηγήσει σε μια άνευ προηγούμενου μανία. Όλος ο κόσμος μιλάει για τη κορεατική σειρά που έχει αποκτήσει τεράστια δημοφιλία, ξεπερνώντας και το hype που είχε δημιουργήσει το La Casa de Papel. Και να φανταστεί κανείς πως για δέκα χρόνια δεν έδινε κανείς σημασία στη σειρά, γυρνώντας της επιδεικτικά την πλάτη, μέχρι που ήρθε το Netflix και όλα πήραν το δρόμο τους. Αυτή τη στιγμή, βρίσκεται στην κορυφή και μάλλον δεν θα γίνει σύντομα η ανατροπή, μιας και έχει μετράει 111 εκατομμύρια accounts που το είδαν για τουλάχιστον 2 λεπτά.

Τo Squid Game βγήκε από τα σύνορα της τηλεόρασης και πέρασε στην πραγματική ζωή, χωρίς ευτυχώς να συμβαίνει ό,τι παρακολουθήσαμε στο μοιραίο παιχνίδι. Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Insider, στο Abu Dhabi παίζεται σήμερα η αληθινή εκδοχή του Squid Game, χωρίς να πεθαίνει κανείς και χωρίς χρήματα.

https://www.intronews.gr/6785-2-squid-game-hype-gyro-apo-tin-seira

Το παιχνίδι θα αναβιώσει σε δύο περιόδους και για δύο ομάδες που θα αποτελούνται από 15 παίκτες η κάθε μία. Όπως καταλαβαίνετε, η ζήτηση ήταν μεγάλη και η επιλογή των 30 παικτών έγινε αφού κλήθηκαν να απαντήσουν σε τρεις ερωτήσεις σχετικές με τη σειρά.

Στο μεταξύ, τα παιχνίδια που θα παιχτούν στο event θα είναι τέσσερα από τα έξι που εμφανίζονται στη σειρά: Red Light Green Light με την τρομακτική γιγάντια κούκλα και Dalgona Candy με το ψήσιμο του μπισκότου που έκαναν χαμό στο TikTok, αλλά και Marbles και Djakji, το παιχνίδι με τις μπίλιες και τα origami αντιστοίχως. Συνολικά θα διαρκέσει το όλο project δύο ώρες, κατά τις οποίες οι συμμετέχοντες θα φορούν μπλουζάκια με το logo του Squid Game, ενώ οι υπεύθυνοι και το προσωπικό θα είναι ντυμένοι με τις κόκκινες ολόσωμες φόρμες και τις μάσκες με τα χαρακτηριστικά σύμβολα.

Ο νικητής θα κερδίσει μια αναμνηστική πράσινη φόρμα, σαν αυτή που φορούν οι πρωταγωνιστές της κορεατικής σειράς.

https://www.intronews.gr/6697-2-squid-game-protagonistis-tis-seiras-fovatai-min-ginei-pragmatikotita