Το Squid Game έχει προκαλέσει μια κάποια φρενίτιδα σε παγκόσμιο επίπεδο, με τη κορεάτικη σειρά να βρίσκεται στην κορυφή του Netflix από τη στιγμή που κυκλοφόρησε. Στο Abu Dhabi δε, έφτιαξαν και μια αληθινή εκδοχή του μοιραίου παιχνιδιού, χωρίς φυσικά να πεθαίνει κάποιος και χωρίς να κερδίζει ο νικητής μεγάλο χρηματικό έπαθλο.

Όπως και να ‘χει, ακόμα βρίσκουμε λόγους να συζητήσουμε τη σειρά, κάτι που θα συνεχίσει για κάμποσο διάστημα ακόμα. Μάλιστα, στο «παιχνίδι» μπήκε και η αστυνομία της Βρετανίας, η οποία θέλησε να καθησυχάσει τους οδηγούς για μία πινακίδα με σύμβολα που παραπέμπουν στη κορεάτικη σειρά.

https://www.intronews.gr/6785-2-squid-game-hype-gyro-apo-tin-seira

Η πινακίδα βρίσκεται στη διασταύρωση 5 του Μ4 στο Slough, γι’αυτό και το tweet της αστυνομίας έγραφε:

«Θέλουμε να σας επιβεβαιώσουμε πως ακολουθώντας τη πινακίδα στην M4 δεν θα σας οδηγήσει στο διάσημη σειρά του Netflix, Squid Game. Είναι απλά οδηγίες για διαφορετικές διαδρομές κατά τη διάρκεια εργασιών.. φίου».

 

Η επιτυχία της σειράς καταγράφεται με 111 εκατομμύρια συνδρομητές να το παρακολουθούν τις πρώτες 28 ημέρες, ξεπερνώντας το Bridgerton που είχε συγκεντρώσει 82 εκατ.

Ένας από τους υπεύθυνους για το περιεχόμενο του Netflix στη Κορέα, τη Νοτιοανατολική Ασία, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία δηλώνει πως η επιτυχία είναι «πέρα από τα πιο τρελά μας όνειρα» Ο Minyoung Kim είπε χαρακτηριστικά στο CNN: «Όταν αρχίσαμε να επενδύουμε σε κορεατικές σειρές και ταινίες το 2015, ξέραμε ότι θέλαμε να φτιάξουμε ιστορίες παγκόσμιας κλάσης για τους βασικούς θαυμαστές του περιεχομένου σε όλη την Ασία και τον κόσμο. Σήμερα, το Squid Game έχει ξεπεράσει τα πιο τρελά μας όνειρα».