Να πει κάποιος πώς δεν το περιμέναμε; Ψέμματα θα είναι. Σε έναν κόσμο όπου υπάρχουν παιχνίδια θανάτου όπως η Μπλε Φάλαινα, χωρίς κάποιο τηλεοπτικό έρεισμα, θα ήταν απίθανο να μη συμβεί το ίδιο με το Squid Game. Πρόκειται για ένα παγκόσμιο φαινόμενο και ήδη υπάρχουν αποκαλύψεις στην Κίνα πως η κυβέρνηση κάνει εμπόριο οργάνων για 100.000 κρατούμενους κάθε χρόνο. Άρα το Squid Game αντέγραψε την πραγματική ζωή.

Όπως αναφέρει η The Sun, οι πληροφορίες λένε ότι η κυβέρνηση της χώρας σκότωνε Ουιγούρους Μουσουλμάνους φυλακισμένους και έπαιρνε τα όργανα τους για να τα διαθέσει σε ασθενείς κορονοϊού. Τον Μάρτιο κιόλας, υπήρξε μια περίπτωση ενός 59χρονου, για τον οποίο βρέθηκαν μέσα σε δύο ημέρες δύο συμβατά πνευμόνια, κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ. Στις 24 Φεβρουαρίου του είχαν δώσει λίγες ημέρες ζωής και 5 ημέρες αργότερα είχε δύο επιλογές για να ζήσει!

Κάτι αντίστοιχο με το Squid Game, ευτυχώς σε μορφή διαδικτυακής απάτης, πήγε να κάνει ένα γκρουπ που εμφανίστηκε στα social media, το οποίο ζητούσε από χρήστες να καταθέσουν σε έναν λογαριασμό 25 ευρώ για να συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι θανάτου με μεγάλο χρηματικό έπαθλο. Μάλιστα, υποσχόταν να επανέλθει με μήνυμα για το μέρος που θα γίνει η συνάντηση και η συλλογή των συμμετεχόντων, όπως ακριβώς έγινε και στη σειρά του Netflix.

https://www.youtube.com/watch?v=YZacwkkUwfI

Τα έσοδα του Squid Game σπάνε κάθε ρεκόρ

Ως προς τη σειρά, η οποία βρέθηκε μέσα σε 10 ημέρες στην κορυφή των trends του Netflix σε 90 χώρες, εκείνο που εντυπωσιάζει είναι η αναλογία του κόστους της σε σχέση με τα έσοδα. Το μπάτζετ της παραγωγής έφτασε μόλις στα 21.4 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή περίπου 2.4 εκατομμύρια ανά επεισόδιο, ποσό πολύ χαμηλότερο σε σχέση με σειρές όπως το The Crown (13 εκατ. ανά επεισόδιο) ή το Stranger Things (12 εκατ. ανά επεισόδιο).

Το Squid Game έφερε στην πλατφόρμα πάνω από 900 εκατομμύρια, δηλαδή σχεδόν 45 φορές πάνω. Το Bloomberg μάλιστα αναφέρει πως αν η σειρά είχε γυριστεί στις ΗΠΑ και ήταν αμερικάνικης παραγωγής, το κόστος της θα ήταν από 5 ως 10 φορές παραπάνω, εξαιτίας του τρόπου που λειτουργούν τα συνδικάτα και τα στούντιο. Άλλωστε, θα ήταν άλλα τα ονόματα των ηθοποιών που θα έπαιζαν και διαφορετικές οι οικονομικές απολαβές.

Μέχρι στιγμής έχουν δει τη σειρά του Netflix για τουλάχιστον 2 λεπτά πάνω από 140 εκατομμύρια προφίλ, με τα 87 εκατομμύρια να έχουν δει από το πρώτο ως το τελευταίο επεισόδιο. Δεδομένου ότι η πλατφόρμα κατέγραψε τον Ιούνιο 209 εκατομμύρια χρήστες, τότε ένα ποσοστό 67% είδε τη σειρά για κάποιο διάστημα.

Είναι μια τεράστια οικονομική ένεση για το Netflix, που τις τελευταίες ημέρες βρίσκεται στο στόχαστρο κατηγοριών λόγω του special του Ντέιβ Σαπέλ και με τη Wall Street να ερευνά την εταιρική συμπεριφορά, χωρίς να είναι απίθανο να δούμε μια σημαντική πτώση στις μετοχές του.

Το Netflix πάντως, μετά το Squid Game, κάνει μια κίνηση-ματ με την επέκταση του στον τομέα του gaming. Πριν λίγους μήνες λάνσαρε πειραματικά στην Πολωνία το Stranger Things Game και ετοιμάζει κι άλλα, μετά τη σύναψη συνεργασίας με την Night School Studio, που κάνει developing σε παιχνίδια.

https://www.youtube.com/watch?v=vWdHPMhy270