Οκ, δεν είναι και το πιο δύσκολο πράγμα να εντυπωσιάσεις τον Τζίμι Φάλον, έναν παρουσιαστή που ξέρει πολύ καλά να «γλείφει» και είναι σάχλας. Αλλά στην περίπτωση του Adolescence είναι από τις αυθεντικές αντιδράσεις που είχε ο παρουσιαστής παρακολουθώντας ένα βίντεο από τα γυρίσματα που του έδειξε ο πρωταγωνιστής και συν-σεναριογράφος, ο Στίβεν Γκρέιαμ.
Η σειρά του Netflix έχει γνωρίσει αποθέωση για πολλούς λόγους, ένας από αυτούς είναι και τα μονοπλάνα της, δηλαδή οι σκηνές εκείνες που δεν έχουν εναλλαγή στα πλάνα, από κοντινό σε μακρινό και πάει λέγοντας.
Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα καλύτερο για το πώς γυρίστηκε το Adolescence που μόνο αν το αναφέρει κάποιος από τους συντελεστές, μπορεί να το ξέρει ο θεατής, δεν φαίνεται δηλαδή με την θέαση της σειράς.

Αρκετές σκηνές της παγκόσμιας επιτυχίας, γυρίστηκαν με μια λήψη. Τι σημαίνει αυτό; Σε πολλές σκηνές σε σειρές ή ταινίες, κάποιες αντικειμενικές συνθήκες δεν επιτρέπουν να γυριστεί συνεχόμενα, οπότε υπάρχουν πολλά cuts που διακόπτουν τη σκηνή και είτε η κάμερα σταματάει να τραβάει είτε τραβάει και στο μοντάζ κόβει. Γι’ αυτό και προετοιμάζεται η συνέχεια της σκηνής έτσι ώστε να μπορεί να γίνει εύκολο edit και να κοπεί το μεσοδιάστημα.
Το Adolescence έγινε ένας μύθος για το Netflix και τη μυθοπλασία
Στο Adolescence, λοιπόν, έχουμε περιπτώσεις όπου οι σκηνές γυρίστηκαν με τη μία, συνεχόμενα. Για παράδειγμα, η σκηνή στο 4ο επεισόδιο που δείχνει τη μητέρα του Τζέιμι να ανεβαίνει τις σκάλες για να πάει στο δωμάτιό του, όπου βρίσκεται ο πατέρας του, ο Έντι, θα απαιτούσε να γυριστεί μέχρι ένα σημείο στα σκαλιά με μια λήψη, να γίνει cut και η κάμερα να ανέβει πάνω για να συνεχίσει τη λήψη ή να είναι εκεί μια δεύτερη κάμερα να συνεχίσει.

Στο βίντεο που έδειξε η εκπομπή του Τζίμι Φάλον, βλέπουμε ότι ο καμεραμάν ανεβαίνει σε ένα σκαμπό και όσο ανεβαίνει η μητέρα τα σκαλιά, στην πάνω πλευρά περιμένει άλλος καμεραμάν που παραλαμβάνει με το χέρι τεντωμένο την κάμερα και συνεχίζει την λήψη.
Μπορεί να φαίνεται κάτι απλό, αλλά δεν είναι. Και δε συνέβη μόνο σε τούτη τη σκηνή. Συνέβη σε ένα μεγάλο κομμάτι του πρώτου επεισοδίου, με την κάμερα να ακολουθεί τον Τζέιμι και την οικογένειά του από το σπίτι ως το αστυνομικό τμήμα.
Κάτι τέτοια γιγαντώνουν τον μύθο σε σειρές ή ταινίες και το Adolescence θα έχει σίγουρα μια υστεροφημία που θα κρατήσει για πολύ καιρό. Κι ο Στίβεν Γκρέιαμ θα παίρνει δίκαια το χειροκρότημα του κόσμου για αυτό που έφτιαξε με τον Τζακ Θορν και τους υπόλοιπους συντελεστές της σειράς.