Αν είχαμε 100 ευρώ για κάθε φορά που ανακαλύπταμε σεναριακό λάθος στα Φιλαράκια, τότε θα είχαμε μαζέψει ένα πεντοχίλιαρο, στην χειρότερη. Η αλήθεια είναι πως δεν τα πιάνεις όλα με την πρώτη. Χρειάζεται να δεις τη σειρά αρκετές φορές για να εντοπίσεις πού το σενάριο έχει αναιρέσει αυτό που υποστήριζε σε προηγούμενα επεισόδια ή πού οι ηθοποιοί δεν ερμηνεύουν, αλλά απλώς λένε τα λόγια.

Πιστέψτε μας, γιατί σας βλέπουμε έτοιμους να σηκώσετε τα όπλα, τα Φιλαράκια τα αγαπάμε, τα βλέπουμε ακόμα και πονάμε που δε ζει ο Τσάντλερ. Και έφυγε πολύ κλάμα την 28η Οκτωβρίου. Την έχουμε ταυτίσει τη σειρά με όλα μας τα μεσημέρια των ΣΚ, που πηγαίναμε στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς για να φάμε τηγανητές πατάτες με μπριζόλα ή μακαρόνια με κιμά.

Αλλά αυτό δε σημαίνει πως δε μπορούμε να παραδεχτούμε ότι είναι μια πολύ κακογραμμένη σειρά σε πολλά επεισόδια, με κακό παίξιμο από τους ηθοποιούς σε επίσης πολλά επεισόδια, ειδικά από την 7η σεζόν και μετά. Όπως, το ότι τα παραδεχόμαστε, δε σημαίνει πως την ακυρώνουμε σε επίπεδο συναισθηματικό.

Όπως και να το κάνουμε όμως, αφήνοντας στην άκρη το ερμηνευτικό επίπεδο των 6 από ένα σημείο και μετά, στοιχείο που είναι υποκειμενικό, είναι τόσα πολλά τα αντικειμενικά λάθη που αναρωτιέσαι ποιος εμπιστεύτηκε αυτούς τους σεναριογράφους να ξαναγράψουν κάτι. Και δεν είναι φυσικά καθόλου τυχαίο ότι υποκριτικά δεν είδαμε, με εξαίρεση λίγο την Άνιστον, τίποτα από τους πρωταγωνιστές.

Στο παρελθόν σου έχουμε αναφέρει κάποια κραυγαλέα λάθη στα Φιλαράκια, όμως, όπως αναφέραμε, κάθε φορά που αρχίζουμε ξανά τη σειρά, βρίσκουμε και κάτι καινούργιο.

Ακόμα ένα κραυγαλέο σεναριακό λάθος που εντοπίσαμε στα Φιλαράκια: Κάθε φορά που τα βλέπουμε και κάτι νέο

Σε 20 επεισόδια είδαμε στα Φιλαράκια να ακυρώνει το ένα επεισόδιο το άλλο

Μεταφερόμαστε στην 5η σεζόν, στο 7ο επεισόδιο, όταν ο Ρος έχει αποφασίσει να μετακομίσει λόγω της Έμιλι, αλλά χωρίζουν οριστικά και ο ξάδερφός της τον διώχνει από το σπίτι που του υπενοίκιαζε, οπότε καταλήγει με τον Τσάντλερ και τον Τζόι. Η συγκατοίκησή τους πολύ γρήγορα δεν πάει καλά και ο Τσάντλερ με τον Τζόι τον ωθούν να κάνει αίτηση για ένα ρετιρέ που είναι με το ζόρι 20 τετραγωνικά, λέγοντας του πως είναι πολύ ωραίο, αλλά καταλαβαίνει πως δεν τον θέλουν.

Όταν τους παίρνει ο ιδιοκτήτης για συστάσεις, ο Τσάντλερ του λέει πως ο Ρος είναι νταβατζής γιατί αισθάνεται άσχημα που του το έκαναν αυτό. Λίγο αργότερα, ο Ρος μπαίνει στο διαμέρισμα, τους λέει πως απορρίφθηκε η αίτησή του, αλλά θα μαζέψει τα πράγματά του και θα πάει να μείνει με την Φίμπι. Τελικά δεν πάει, παραμένει με τους φίλους του, αλλά η πρόταση υπάρχει. Όλα καλά ως εδώ.

Πάμε 20 επεισόδια μετά, στην 6η σεζόν, στο 3ο επεισόδιο, όπου η Ρέιτσελ ψάχνει πού να μετακομίσει, αφού η Μόνικα και ο Τσάντλερ θα μείνουν μαζί, και συζητάει με την Φίμπι και της λέει να μετακομίσει σε αυτήν. Η Φίμπι τότε εκνευρισμένη της λέει πως έχει συγκάτοικο, την Ντενίς και πως ποτέ δεν την προσέχουν. Η Ντενίς είναι για πολύ καιρό συγκάτοικος της Φίμπι. Παρ’ όλα αυτά, η Φίμπι δεν έχει πρόβλημα να προσκαλέσει τον Ρος, αλλά αρνείται στην Ρέιτσελ.

Δύο επεισόδια μετά, η Ντενίς φεύγει και η Ρέιτσελ μπορεί να μετακομίσει με την Φίμπι.

Σε αυτό το σεναριακό λάθος, όπως και στην πλειοψηφία, είναι ξεκάθαρο πως οι σεναριογράφοι στα Φιλαράκια ήθελαν απλά να βγει το επεισόδιο κι ας ακύρωναν πολλά από αυτά που είχαμε δει σε προηγούμενα επεισόδια. Η δουλειά γινόταν πολύ επιφανειακά, απλά να υπάρχουν bits να προκαλούν γέλιο κι ας είναι ασυνεπές το σενάριο.

Καθόλου παράξενο λοιπόν, που τα Φιλαράκια έχουν τόσα λάθη στο σενάριό τους, όσα δεν έχουμε δει σε όλα τα sitcoms μαζί. Και γι’ αυτό την τοποθετήσαμε τη σειρά σε αυτή τη λίστα εδώ.