Όπως το πάει το Netflix, σε λίγο καιρό θα γράφουμε πιο συχνά για αύξηση τιμών στις συνδρομές, παρά για σειρές και ταινίες που ανεβαίνουν στην πλατφόρμα. Πριν 2-3 μήνες γράφαμε για την άνοδο στα τρία πακέτα συνδρομών ως προς την ευρωπαϊκή αγορά, άρα και εδώ στην Ελλάδα, και στην αυγή του 2025, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε νέα αύξηση που αφορά στις ΗΠΑ. Όμως, ξέρουμε, πως ό,τι γίνεται εκεί, ένα χρόνο το αργότερο μετά, εφαρμόζεται και στις υπόλοιπες αγορές.
Καθώς στο τελευταίο 3μηνο του 2024 το Netflix σημείωσε άνοδο συνδρομητών κατά 19 εκατομμύρια, δηλαδή 10 εκατομμύρια παραπάνω από το προβλεπόμενο (συνολικά 300 εκατομμύρια συνδρομητές το 2024), θεώρησε πως μπορεί να δικαιολογήσει την αύξηση των τιμών στις αγορές των ΗΠΑ, του Καναδά, της Αργεντινής και της Πορτογαλίας, με σκοπό να συνεχίσει να επενδύει σε παραγωγές, όπως επικοινωνούν από την εταιρεία.
Στις ΗΠΑ, αυτή τη στιγμή η συνδρομή στο υψηλότερο πακέτο είναι στα 15.49 δολάρια και θα πάει στα 17.99, ενώ η χαμηλότερη συνδρομή, με τις διαφημίσεις, θα πάει στα 7.99 από τα 6.99. Υπενθυμίζουμε πως στην Ελλάδα το ακριβό πακέτο βρίσκεται στα 15.99 ευρώ, ενώ το χαμηλότερο στα 8.99.
Το Netflix πρέπει να καλύψει τα μισθολόγια των χολιγουντιανών σταρ
«Θα ζητήσουμε κατά περιπτώσεις από τους συνδρομητές μας να πληρώσουν λίγο παραπάνω για να συνεχίσουμε να επενδύουμε διαρκώς στην εξέλιξη του Netflix».
Ποια είναι η εξέλιξη; Μάλλον είναι να κάνει ταινίες με ακριβοπληρωμένους ηθοποιούς του Χόλιγουντ που παίρνουν 10 και 15 εκατομμύρια μισθό συν ποσοστά, για να μας παρέχει ταινίες που είναι για να τις πετάξεις στα σκουπίδια, όπως το παρόν Νο1.
Σε αυτή την αύξηση, σίγουρα έχει παίξει ρόλο και η αγορά των δικαιωμάτων του WWE που είναι ένα πολύ ακριβό brand. Μάλιστα, επισημαίνεται ότι θα υπάρχει αυξηση τιμών κατά καιρούς στα επόμενα χρόνια, κάθε φορά που θα πετυχαίνει η πλατφόρμα ένα milestone συνδρομητών. Κοινώς, όσο αυξανόμαστε, τόσο θα πληρώνουμε περισσότερο.
Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, πως το Netflix είχε καθαρό κέρδος το 2024 στα 1.8 δισ. δολάρια, σχεδόν διπλάσιο από το καθαρό κέρδος του 2023! Το 2024 ήταν το καλύτερο έτος για την πλατφόρμα.
* Με πληροφορίες από BBC