Το έκανε πρώτη η Disney όταν ήταν το Νο1 και σχεδόν το μοναδικό household ψυχαγωγίας στις ΗΠΑ, ήταν αναμενομένο ότι θα το κάνει και το Netflix που είναι η κυρίαρχη μπράντα ψυχαγωγίας στους ενήλικες παγκοσμίως. Όπως υπάρχει η Disneyland και η Disneyworld σε Παρίσι και Φλόριντα, έτσι θα έχουμε και δύο πόλεις που θα είναι οι Πόλεις του Netflix.
Όπως ανακοίνωσε ο κολοσσός, έχουν ξεκινήσει από καιρό τα έργα και το 2025 θα είναι έτοιμες οι πόλεις να υποδεχτούν επισκέπτες, με πλήθος εκδηλώσεων που σχετίζονται με δημοφιλή σόου της πλατφόρμας.
Πιο συγκεκριμένα, στις πόλεις 9.300 τ.μ. που φτιάχνονται στο Ντάλας και στο King of Prussia στην Πενσυλβάνια, θα υπάρχουν καταλύματα, καταστήματα, εστιατόρια και χώροι δραστηριοτήτων που θα σχετίζονται με σόου όπως Stranger Things, Squid Game, La Casa de Papel και Bridgerton. Σε αυτούς τους χώρους οι επισκέπτες θα μπορούν να αναβιώσουν χαρακτηριστικές σκηνές όντας οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές.
Οι Πόλεις του Netflix μοιάζουν με την αρχή μιας δυστοπίας
«Στον Οίκο του Netflix, θα μπορείς να απολαμβάνεις όσο θες ανανεωμένες εμπειρίες εμβύθισης, να κάνεις τα ψώνια σου και να έχει μια γεύση από τις αγαπημένες σου σειρές και ταινίες της πλατφόρμας, μέσα από ιδιαίτερα κόνσεπτ φαγητού και ποτού. Έχουμε λανσάρει στο παρελθόν πάνω από 50 διαφορετικές εμπειρίες σε 25 πόλεις και ο Οίκος του Netflix αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά της εμπειρίας που προσφέρουμε. Οι εκδηλώσεις μας θα ζωντανέψουν τις αγαπημένες μας ιστορίες με απροσδόκητους και διαρκώς ανανεωμένους τρόπους», δήλωσε η Μάριαν Λι, CMO της πλατφόρμας.
Ένα παράδειγμα εμπειρίας στην πόλη του Netflix, είναι να είσαι ντυμένος με ρούχα του Bridgerton και να χορεύεις βαλς υπό τους ήχους του τραγουδιού της Τέιλορ Σουίφτ ή να περπατάς στην Γυάλινη Γέφυρα σε μια από τις δοκιμασίες του Squid Game.
Πρόκειται για μια κίνηση με την οποία το Netflix θέλει να ενισχύσει την δέσμευση των συνδρομητών του και να αυξήσει τα πλεονεκτήματά του έναντι του ανταγωνισμού. Είναι το λεγόμενο next level. Κι ίσως να είναι κι ένα πρώτο βήμα σε μια μετατροπή της εμπειρίας του Netflix σε κάτι πιο απτό, που ξεφεύγει από τον καναπέ, που συγκεντρώνει ανθρώπους σε έναν χώρο όπου θα δέχονται όλα τα εμπορικά μηνύματα της πλατφόρμας και θα ενισχύουν τον καταναλωτισμό.
Κι αν κάτσουμε να το σκεφτούμε περισσότερο, σίγουρα θα οδηγηθούμε σε ένα δυστοπικό σενάριο όπως στο βιβλίο Ο Κύκλος του Ντέιβ Έγκερς, οπότε το αφήνουμε εδώ και τα υπόλοιπα συμπεράσματα δικά σας!
* Με πληροφορίες από Variety