Για πρώτη φορά μέσα σε μία δεκαετία, το Netflix το οποίο ήταν ο «αυτοκράτορας» των streaming πλατφορμών, είδε την μετοχή του να πέφτει κατακόρυφα και εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες να απενεργοποιούν τους λογαριασμούς τους. Για να αντιμετωπίσει την απώλεια, η εταιρεία-κολοσσός προχώρησε σε μερικές δραστικές λύσεις, οι οποίες όμως φαίνεται πως θα επιφέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα. Αρχικά, αύξησε την τιμή της μηνιαίας συνδρομής ενώ αναμένεται να εισάγει ένα νέο μοντέλο λειτουργίας όπου δεν θα υπάρχει η δυνατότητα κοινής χρήσης των λογαριασμών από πολλούς χρήστες ενώ θα υπάρχουν και διαφημίσεις.

Τα νέα αυτά «μέτρα» θα εφαρμοστούν μέχρι το τέλος του 2022, πιθανότατα το φθινόπωρο, όπως προαναγγέλθηκε στους εργαζόμενούς του.

Η είδηση έγινε γνωστή από το New York Times, το οποίο εξασφάλισε το σημείωμα το οποίο κοινοποιήθηκε στους εργαζόμενους του Netflix. Σε αυτό, τα στελέχη της εταιρείας επικαλέστηκαν μεταξύ άλλων και τους ανταγωνιστές τους, αναφέροντας ότι τόσο το HBO όσο και η Hulu τα κατάφεραν «ενώ προσφέρουν μια υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις». Το HBO Max, συγκεκριμένα, προσφέρει μια υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις για $15 το μήνα, ενώ χρεώνει $10 το μήνα για την συνδρομή με διαφήμιση.

O CEO του Netflix, Reed Hastings, επέμενε για χρόνια να μην μπουν διαφημίσεις στην υπηρεσία και να διατηρηθούν χαμηλές οι τιμές, όμως όπως φαίνεται ο ανταγωνισμός με τις άλλες πλατφόρμες streaming οδήγησε σε αυτήν την απόφαση.

Στην μείωση των συνδρομητών συνέβαλαν μεταξύ άλλων και η χαλάρωση των μέτρων για την νόσο Covid-19 σε όλον τον κόσμο, καθώς και η έξοδος της πλατφόρμας από την Ρωσία. Οι απώλειες του Netflix του κόστισαν $40 δισεκατομμύρια στο χρηματιστήριο.

Όπως προανήγγειλε η εταιρία-κολοσσός στους εργαζόμενούς της, όταν μπουν οι διαφημίσεις θα μειωθεί και το κόστος της συνδρομής.

Κεντρική φωτογραφία: Shutterstock

Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:

Tupac: Κυκλοφόρησε το trailer του ντοκιμαντέρ για τη ζωή του ράπερ και της μητέρας του

Ncuti Gatwa: Ο «Eric» του «Sex Education» θα υποδυθεί τον νέο «Doctor Who»

House of the Dragon: Το τελικό trailer έφτασε και ξεσηκώνει τους fans του Game of Thrones