Το πρώτο trailer της σειράς του The Lord of the Rings της Amazon, με τίτλο «The Rings of Power», έκανε πάταγο μετά το ντεμπούτο του κατά τη διάρκεια του Super Bowl το Σαββατοκύριακο. Είχε φτάσει το πρώτο μόλις 24ωρο τις 257 εκατομμύρια προβολές, κάτι που η Amazon είπε ότι είναι ο μεγαλύτερος αριθμός για οποιοδήποτε trailer που έκανε το ντεμπούτο του κατά τη διάρκεια του Super Bowl.
Τον ισχυρισμό επιβεβαίωσε και ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Amazon, Ukonwa Ojo, λέγοντας ότι η ανταπόκριση που έδειξε ο κόσμος ήταν τεράστια. «Με την παρουσίαση της σειράς στους θεατές, στόχος μας ήταν να διασφαλίσουμε ότι θα βρισκόμαστε στο επίκεντρο της ποπ κουλτούρας παραμένοντας πιστοί στο σύμπαν του Tolkien. Ήταν απίστευτη η εκπληκτική αντίδραση του κόσμου σε κάθε ενέργεια μάρκετινγκ που κάναμε», είπε ο Ojo.
«Το Super Bowl σχεδιαζόταν πάντα ως η απόλυτη ανταμοιβή για τους θαυμαστές. Ένα teaser αυτού του μεγέθους άξιζε να κάνει το ντεμπούτο του στη μεγαλύτερη ετήσια τηλεοπτική και αθλητική εκδήλωση της χρονιάς. Αυτό το επίτευγμα που έσπασε το ρεκόρ ανήκει στους θαυμαστές μας», πρόσθεσε στην συνέχεια.
Το trailer του Rings of Power δίνει μια πρώτη ματιά στην ακριβή σειρά της Amazon, η οποία ήταν στα σκαριά εδώ και χρόνια. Θα κυκλοφορήσει τελικά στις 2 Σεπτεμβρίου στο Prime. Φαινομενικά δίνει πολλά στοιχεία για το πού το πάει η ιστορία. Είδαμε νέα και οικεία πρόσωπα στη Μέση Γη κατά τη Δεύτερη Εποχή, το μαγευτικό τοπίο του κόσμου και, φυσικά πολλή δράση.
Να πούμε κιόλας ότι το Rings of Power δεν είναι το spin off του Lord of the Rings που βρίσκεται επί του παρόντος στα σκαριά, καθώς μια νέα ταινία κινουμένων σχεδίων, The War of the Rohirrim, θα βγει το 2024.
Thanks to everyone who made this possible. The big game was just the beginning of our journey. #LOTR #LOTROnPrime #LOTRROP pic.twitter.com/dKMb1GR0lX
— The Lord of the Rings on Prime (@LOTRonPrime) February 16, 2022