Το 2022 δεν φαινόταν πολλά υποσχόμενη χρονιά για το Netflix. Από το πρώτο κιόλας τρίμηνο, η πλατφόρμα έχανε συνδρομητές μέρα με την ημέρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά, τα δύο πρώτα τρίμηνα έχασε περίπου 1,2 εκατομμύρια συνδρομητές. Ένα μεγάλο πλήγμα για το Netflix που βιώνει έναν εξίσου μεγάλο ανταγωνισμό στην online streaming προβολή.

Παρόλα αυτά, κι ενώ η πτώση του φαινόταν δεδομένη, το Netflix έκανε την ανατροπή. Το τρίτο τρίμηνο ήταν λαμπρό για την υπηρεσία αφού κατάφερε να αυξήσει τους συνδρομητές κατά 2,4 εκατομμύρια, με τις περισσότερες συνδρομές να έρχονται από τις αγορές εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών.

Διαβάστε ακόμη: Netflix: Οι αδερφοί Safdie ξανά ενώνουν τις δυνάμεις τους με τον Adam Sandler μετά το πολύ επιτυχημένη Uncut Gems

Μαζί με τους συνδρομητές, ανέβηκε και ο τζίρος αφού ανήλθε σε 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια, με το 1,4 να αφορά καθαρά κέρδη. Ποιο ήταν όμως το χέρι βοηθείας του Netflix; Κι όμως το περιεχόμενό του.

Το περιεχόμενο της πλατφόρμας δεν συγκρίνεται με προηγούμενες χρονιές, ωστόσο η επιτυχία του τρίτου τριμήνου έχει επέλθει και από αυτό. Η 4η σεζόν του Stranger Things αναμφίβολα έφερε μια μεγάλη ανάσα στο Netflix, ενώ στην πορεία το Blonde και η σειρά για τον Jeffrey Dahmer δημιουργήσαν ένα hype.

Εν συνεχεία, αναμένεται και το The Crown, του οποίου η 5η σεζόν κυκλοφορεί τον Νοέμβριο, να φέρει ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία για το Netflix, που σημαίνει ότι το 2022 θα κλείσει με καλές προυποθέσεις από ότι ξεκίνησε.

Κάποιοι αναλυτές, πάντως, θεωρούν ότι το Netflix δεν διαθέτει περισσότερα περιθώρια ανάπτυξης, ειδικά σε βασικές αγορές, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, όπου αναπτύσσονται και άλλες πλατφόρμες. Αυτή τη στιγμή, το Netflix αντιπροσωπεύει το 8% όλων των βίντεο streaming στη Μεγάλη Βρετανία και το 7,6% στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοφιλούς πλατφόρμας.

Αυτό σημαίνει ότι ανταγωνίζεται ευθέως το You Tube στις ΗΠΑ, αλλά ξεπερνά τις αντίπαλες πλατφόρμες της Amazon και της Disney.