Δεν υπήρξε ποτέ στην ανθρώπινη ιστορία κάποιος που να θέλησε να συμμετέχει σε κάποιον διαγωνισμό και να το έκανε μόνο για τη χαρά του παιχνιδιού. Όλοι μετράνε τις δυνάμεις τους, έχουν ρεαλισμό, αλλά πάντοτε θα παίξουν, αν όχι για να κερδίσουν, έστω για να εντυπωσιάσουν, για να δείξουν πως δεν είναι τελευταίος τροχός της αμάξης. Κι η Audi δεν είναι σίγουρα ο τελευταίος τροχός της αμάξης.
Γι΄αυτό και η απόφαση της να έχει αγωνιστικό όχημα στη Formula 1 από το 2026, μόνο ως λόγος ενθουσιασμού μπορεί να εκληφθεί γιατί δεν έχει σκοπό να μπει με τη λογική του «βλέποντας και κάνοντας». Επεξεργάζεται χρόνια το σχέδιο, έχει μετρήσει τα οικονομικά δεδομένα και προφανώς θα μπει σε μια διαδικασία να φτιάξει ένα πολύ καλό αγωνιστικό όχημα, διατηρώντας τον χαρακτήρας της. Επίσης, σίγουρα θα κινηθεί για να προσελκύσει κάποια δυνατά ονόματα και στους οδηγούς και στο pitcrew.
Ο Markus Duesmann, επικεφαλής του Δ.Σ. της Audi, ανακοίνωσε το πρωί της Παρασκευής πως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ξεκινήσει ήδη να κατασκευάζει το όχημα της και εξετάζεται ακόμα αν θα φτιάξει τη δική της ομάδα μηχανικών ή αν θα νοικιάσει τους καλύτερους της αγοράς για τον συγκεκριμένο σκοπό. Η ομάδα που θα το αναλάβει, θα ανακοινωθεί από την εταιρεία ως το τέλος του 2022.
«Οι αγώνες ταχύτητας είναι στο DNA της Audi. Αν σκεφτείτε το Λε Μαν, το DTM, τη Formula E, πάντοτε ήμασταν πολύ ενεργοί και πολύ επιτυχημένοι. Θέλουμε να συνεχίσουμε το success story μας και στη Formula 1», δήλωσε ο Duesmann που εξήγησε ότι η απόφαση πάρθηκε ύστερα από τους νέους κανονισμούς που επιβάλλουν να υπάρχει ένα εξάρτημα αυξημένου ηλεκτρισμού στις μηχανές και πλήρως βιώσιμα καύσιμα.
Η Audi άλλωστε, θα παράγει σύντομα μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σημαντικό ρόλο έπαιξε και η ανακοίνωση της F1 πως στοχεύει να γίνει carbon neutral ως το 2030.
Οι εκτιμήσεις των ειδικών αναφέρουν πως το μοντέλο της αγωνιστικής Audi θα είναι ένας συγκερασμός του τρόπου που λειτουργεί η Sauber, η οποία αγωνίζεται ως Alfa Romeo, αλλά θα συμμετέχει πλήρως ως κατασκευαστής με τον τρόπο που είναι η Ferrari και η Mercedes.
«Είναι μια πολύ μεγάλη στιγμή για το άθλημα που αναδεικνύει την τεράστια δυναμική που έχουμε ως παγκόσμια πλατφόρμα που διαρκώς αναπτύσσεται. Είναι επίσης μια μεγάλη αναγνώριση πως η πορεία μας προς βιώσιμα καύσιμα και υβριδικές μηχανές από το 2026, είναι η σωστή επιλογή για τον τομέα της αυτοκίνησης. Περιμένουν να δούμε το λόγκο της Audi στη γραμμή εκκίνησης και αναμένουμε τις λεπτομέρειες του πλάνου τους», δήλωσε ο Πρόεδρος της F1 Stefano Domenicali.
Από το 2026 η F1 θα έχει ως προαπαιτούμενο να υπάρχουν υβριδικές μηχανές τούρμπο 1.6 λίτρων, με σημαντικές παραλλαγές σε σχέση με αυτές που χρησιμοποιούνται από το 2014. Ο υβριδικός μηχανισμός θα παρέχει το 50% της ενέργειας και θα εγκαταλειφθεί το περίπλοκο εξάρτημα MGU-H για να αντικατασταθεί από βιώσιμα συνθετικά καύσιμα. Έτσι, θα εκπέμπεται στην ατμόσφαιρα μόνο ο άνθρακας που απορροφήθηκε για να φτιαχτούν.
Η είσοδος της Audi είναι η δεύτερη που ανακοινώνεται εσχάτως, αφού και η Porsche, θυγατρική της VW, θα συμμετέχει από το 2026 ως μηχανικός συνεργάτης της Red Bull.
Το ενδιαφέρον θα στραφεί τώρα και στους οδηγούς που θα επιχειρήσει να προσελκύσει η Audi και αν θα πάει για να χτυπήσει ονόματα όπως τον Leclerc ή Verstappen.
* Πηγή: BBC
Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:
Η Bugatti ετοιμάζει το γρηγορότερο convertible όχημα στον κόσμο: Θα είναι το τελευταίο βενζινοκίνητο