Πρόκεται για ένα πραγματικά συναρπαστικό κόσμημα ή για ένα ευφάνταστο αλλά ακριβό «παιχνίδι» για το Πάσχα που αποτελεί προϊόν των τμημάτων μάρκετινγκ;
Όπως και να ‘χει, το συγκεκριμένο… αυγό είναι προϊόν της συνεργασίας της Bugatti με την Asprey. Το πολυτελές κοσμηματοπωλείο που ιδρύθηκε το 1871, δημιουργεί μοναδικά έργα τέχνης, και έχει στο πρόσφατο παρελθόν παρουσιάσει μικροσκοπικά γλυπτά σε συνεργασία με τη γαλλική εταιρεία κατασκευής υπεραυτοκίνητων σε φυσική ή εικονική μορφή ως NFT.