Η Dacia εφαρμόζει με απόλυτη ακρίβεια τη στρατηγική του σχεδίου Renaulution. Η παρουσίαση του Bigster Concept αποτελεί ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι η μάρκα μπαίνει δυναμικά στο segment C ή, για να ακριβολογούμε, ακόμα πιο δυναμικά, γιατί ήδη διαθέτει, εκτός από το Duster, το πολλά υποσχόμενο Jogger.

Δεν είναι μόνο οι άριστες εντυπώσεις που μας άφησε στην πρώτη επαφή επί ελληνικού εδάφους, αλλά και το γεγονός ότι υλοποιεί με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο τις νέες αξίες της μάρκας. Αυτό έγινε προφανές με την αποκάλυψη της νέας εταιρικής ταυτότητας της Dacia, ενώ συνεχίστηκε με την παρουσίαση των αξιών που την ορίζουν. Κάθε μοντέλο Dacia είναι «λιτό αλλά cool», «στιβαρό και εκδρομικό» και «eco-smart: προσιτό οικονομικά και οικολογικό».

Διαβάστε τη συνέχεια στο 4troxoi.gr