Τα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα αποτελούν τον μεγαλύτερο κίνδυνο για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες και θα μπορούσαν να κοστίσουν σε αυτές έως και 7 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως σε χαμένα κέρδη έως το 2030, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allianz Trade.
Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής της Ευρώπης πρέπει να ανταποκριθούν στην πρόκληση με την επιβολή δασμών στα εισαγόμενα αυτοκίνητα από την Κίνα, να επιταχύνουν τις δράσεις τους στην ανάπτυξη υλικών και τεχνολογιών μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, ενώ συγχρόνως θα πρέπει να επιτρέψουν στις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάζουν αυτοκίνητα στην Ευρώπη, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύθηκε χθες από τη γερμανική ασφαλιστική εταιρεία.