Η οδήγηση του ηλεκτρικού Lexus RZ 450e οριοθετεί την εμπειρία μιας μεταξένιας κύλισης. To γνωρίσαμε από κοντά στη Μασσαλία και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις.
Αφού αναλύσαμε, πριν από λίγο καιρό, διεξοδικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πρώτου μοντέλου της Lexus που είναι ταγμένο αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση (δείτε εδώ τις αναλυτικές τεχνικές πληροφορίες γύρω από το Lexus RZ 450e), ήρθε η ώρα για αυτό που έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και δεν είναι άλλο από την οδήγηση.
Με αυτό που λέμε, δεν θέλουμε να μειώσουμε τον αντίκτυπο της αιχμηρής αισθητικής ή των τεχνικών χαρακτηριστικών. Βλέπετε, οι περισσότεροι ανταγωνιστές διαθέτουν πια ένα ηλεκτρικό layout με δύο μοτέρ που δημιουργεί τις προϋποθέσεις μιας τετρακίνητης μετάδοσης, με συνδυαστική απόδοση γύρω στους 300 ίππους και μία μπαταρία με χωρητικότητα της τάξεως των 70 kWh.
Έχει, όμως, ενδιαφέρον το γεγονός, ότι σε αντίθεση με άλλους ανταγωνιστές που ακολούθησαν το «ρεύμα» της εποχής, όταν πια αυτό είχε πάρει την μορφή χιονοστιβάδας, η Lexus είχε ποντάρει από πολύ νωρίς στον εξηλεκτρισμό μέσω των περίφημων ιαπωνικών υβριδικών συστημάτων. Πριν από μερικά χρόνια, μάλιστα, έκανε και το πρώτο ηλεκτρικό βήμα με το UX 300e, το RZ 450e όμως είναι το πρώτο μοντέλο της ταγμένο αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση.