Αφού αναλύσαμε πριν από λίγο καιρό διεξοδικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πρώτου μοντέλου της Lexus που είναι ταγμένο αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση (δείτε εδώ τις αναλυτικές τεχνικές πληροφορίες γύρω από το Lexus RZ 450e), ήρθε η ώρα για αυτό που έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και δεν είναι άλλο από την οδήγηση.
Με αυτό που λέμε, δεν θέλουμε να μειώσουμε τον αντίκτυπο της αιχμηρής αισθητικής ή των τεχνικών χαρακτηριστικών. Βλέπετε, οι περισσότεροι ανταγωνιστές διαθέτουν πια ένα ηλεκτρικό layout με δύο μοτέρ που δημιουργεί τις προϋποθέσεις μιας τετρακίνητης μετάδοσης, με συνδυαστική απόδοση γύρω στους 300 ίππους και μία μπαταρία με χωρητικότητα της τάξεως των 70 kWh.
Έχει όμως ενδιαφέρον το γεγονός, ότι σε αντίθεση με άλλους ανταγωνιστές που ακολούθησαν το «ρεύμα» της εποχής, όταν πια αυτό είχε πάρει την μορφή χιονοστιβάδας, η Lexus είχε ποντάρει από πολύ νωρίς στον εξηλεκτρισμό μέσω των περίφημων ιαπωνικών υβριδικών συστημάτων. Πριν από μερικά χρόνια μάλιστα έκανε και το πρώτο ηλεκτρικό βήμα με το UX 300e, το RZ 450e όμως είναι το πρώτο μοντέλο της ταγμένο αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση.
Πίσω από τα πηδάλια του RZ 450e
Θέλοντας και μη λοιπόν, το ενδιαφέρον εστιάζεται με το καλημέρα στο τιμόνι, το οποίο μπορεί να είναι ολόκληρο ή … μισό. Αυτό το λέμε γιατί πέρα από το συμβατικό τιμόνι, οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν το σύστημα One motion Grip. Αυτή η επιλογή θα λανσαριστεί το 2025 (κάτι που σημαίνει ότι αυτή την στιγμή δεν μπορεί να δοθεί μία προσέγγιση κόστους), αλλά η εταιρεία φρόντισε να φέρει σε αυτή την παρουσίαση, μία σειρά από πρωτότυπα εξέλιξης, τα οποία και είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε, παράλληλα με τις συμβατικές εκδόσεις.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4troxoi.gr