Όταν ο Τζορτζ Κλούνεϊ και η οικογένειά του πρέπει να φτάσουν στο κτήμα του στη λίμνη Κόμο, χρησιμοποιείται ένα ελικόπτερο, καλύπτοντας τα 80 χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο Μαλπένσα του Μιλάνου σε λιγότερο από 20 λεπτά. Ωστόσο, αν αναγκαστεί να κάνει το ταξίδι μιας ώρας στους ιταλικούς δρόμους, το καλύτερο αυτοκίνητο για να μετακινηθείς είναι η Mercedes-Maybach Haute Voiture.

Μόνο 150 εκδόσεις αυτού του εντυπωσιακού stunner αξίας 400.000 δολαρίων θα παραχθούν και ελάχιστα διαφέρει από την Mercedes-Maybach S680 όσον αφορά το σύστημα κίνησης, έχει ένα 6λιτρο V12 με 612 ίππους και 898 Nm ροπής και 0-100 km/h σε 4,5 δευτερόλεπτα.

Η Μercedes λέει ότι είναι ένα οδηγούμενο έργο τέχνης, που δημιουργήθηκε από την πιο εξειδικευμένη ομάδα εξατομίκευσης και χειροτεχνίας της Mercedes-Benz στο Ζιντελφίνγκεν.

Η μαγεία του Haute Voiture βρίσκεται στον σχεδιασμού του. Το εξωτερικό του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από δύο χρώματα: ένας συνδυασμός από μεταλλικό ναυτικό μπλε στην κορυφή, με έναν ελαφρώς ιριδίζοντα ροζ τόνο στο κάτω τμήμα και ναυτικό μπλε στις ζάντες.

Το εσωτερικό επιδεικνύει προσοχή στη λεπτομέρεια, υπογραμμίζοντας την έμπνευσή του από την Haute Couture. Ένα υψηλής ποιότητας ύφασμα, παραμένει σταθερό σε όλο το μοντέλο, σε μπλε, μπεζ, ροζ χρυσό και χρυσές αποχρώσεις, με πρόσθετες περίτεχνες λεπτομέρειες που εμφανίζονται στα καλύμματα των καθισμάτων και τα μαξιλάρια.

Mercedes

Λεπτομέρειες από λευκό δέρμα αγκαλιάζουν τους επιβάτες σε όλες τις κονσόλες, τις πόρτες και τα διάσπαρτα μαξιλάρια. Τα πατάκια είναι κατασκευασμένα από λινό και μοχέρ.

Κάθε μοντέλο από τα 150 αριθμημένα που θα κατασκευαστούν, θα συνοδεύεται από ειδικά αξεσουάρ για τον αγοραστή, όπως ένα χειροποίητο κουτί δώρου με τον συλλεκτικό αριθμό του οχήματος, μια πιστή αντιγραφή του υπό κλίμακα, ένα μπρελόκ και την ειδική κουκούλα προστασίας με λογότυπο Haute Voiture.

Mercedes Maybach C-Class Haute Voiture: Ένα αμάξι που «ντρέπεσαι» να το οδηγήσεις

H Mercedes-Maybach S-Class Haute Voiture «αντιπροσωπεύει τη σοφιστικέ πολυτέλεια στην πιο αγνή της μορφή… χρησιμοποιώντας εξαρτήματα που δεν έχουμε ξαναδεί σε Mercedes-Maybach» τονίζει ο Γκόρντεν Βάγκενερ, επικεφαλής σχεδιασμού της Mercedes-Benz.