Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017 το Kona ήταν ο Βενιαμίν της γκάμας των SUV της Hyundai. Μπορεί να έχει καθιερωθεί πια η μόδα όπου κάθε νέο μοντέλο που αντικαθίσταται μεγαλώνει σημαντικά, εδώ όμως δεν έχουμε να κάνουμε με μόδα, αλλά με ανάγκη.
Βλέπεται στο διάστημα που μεσολάβησε η γκάμα εμπλουτίστηκε με την προσθήκη του Bayon, το οποίο ανέλαβε την εκπροσώπηση της Hyundai στην κατηγορία των προσιτών B-SUV. Αυτό το positioning έπρεπε να αλλάξει με την παρουσίαση της νέας γενιάς, δημιουργώντας έτσι μία καραμπόλα που έσπρωξε το νέο Kona ψηλότερα, προκειμένου να καλύψει το κενό μεταξύ Bayon και Tucson.
Έτσι λοιπόν από τα 4.165 χλστ. του προηγούμενου μοντέλου, το μήκος έχει φθάσει πλέον στα 4.355 χλστ. , ενώ προσθέστε και επιπλέον 30 χλστ. για τους «επιθετικότερους» προφυλακτήρες της έκδοσης N-Line. Αυτό σημαίνει ότι πλέον το Kona έχει φθάσει στις παρυφές των C-SUV που ξεκινάνε από τα 4,4 μ. Από εκεί και πέρα πλάτος και ύψος έχουν μεγαλώσει κατά 20 χλστ., ενώ και το μεταξόνιο έχει μακρύνει κατά 60 χλστ. φθάνοντας στα 2.660 χλστ.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4troxoi.gr