Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε δει ένα ρηξικέλευθο μοντέλο να ρίχνει τους τόνους όταν έρχεται η ώρα της αντικατάστασης. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει εδώ, καθώς η Toyota παραμένει πιστή σε αυτό που έκανε το πρώτο C-HR τόσο επιτυχημένο. Ήταν το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που έκανε πράξη το σλόγκαν: «No more boring cars». Η δραματική, γεμάτη αιχμηρές γραμμές σχεδίασή του θύμιζε περισσότερο ένα σπορ κουπέ απέναντι στο συμβατικό στυλ των περισσότερων C–SUV.
Ο αντίκτυπος ήταν άμεσος, με τους περισσότερους από τους μισούς αγοραστές να αναφέρουν το στυλ του αυτοκινήτου ως τον κύριο λόγο για την αγορά του, με αποτέλεσμα να γίνει έτσι το μοντέλο της Toyota που κατέγραψε τις καλύτερες επιδόσεις στην προσέλκυση πελατών από άλλες μάρκες.
H δεύτερη γενιά του C-HR, όπως κατέδειξε προ καιρού ο πρωτότυπος «πρόλογός» του, προχωρά ένα βήμα παραπέρα, σε ό,τι αφορά την τόλμη και την προκλητικότητα της εμφάνισης.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4troxoi.gr