Η Porsche θέτει τα θεμέλια για τον αναπόφευκτο – όπως όλα δείχνουν – εξηλεκτρισμό της αειθαλούς 911 παρουσιάζοντας με σημείο αναφοράς την 911 GT2 RS ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα, το οποίο θα καταστήσει τη συγκεκριμένη εκδοχή του μοντέλου «την πιο δυνατή 911 για χρήση σε δημόσιο δρόμο που έχει κατασκευαστεί ποτέ στην ιστορία».

Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, η συγκεκριμένη 911 GT2 RS θα παρουσιαστεί όχι νωρίτερα από το 2026 αποδίδοντας, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, πάνω από 700 ίππους.

Αυτό θα επιτευχθεί με τη χρήση μιας υβριδικής τεχνολογίας που αναπτύχθηκε αρχικά από την Porsche για την 919 Hybrid και αναπτύχθηκε περαιτέρω για την διάδοχό της, 963 LMDh, που παρουσιάστηκε πρόσφατα.

Σε αντίθεση με προηγούμενες πληροφορίες ότι η 911 θα αποκτούσε ένα plug-in υβριδικό σύστημα παρόμοιο με αυτό των Cayenne και Panamera, το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης της 911 θα είναι μια mild-hybrid διάταξη με έναν ηλεκτροκινητήρα να ενισχύει πρακτικά την απόδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το σύστημα περιγράφεται με βάση τις πληροφορίες των Βρετανών συναδέλφων ως «ακόμη πιο προηγμένο» από αυτό που έχει δημιουργηθεί για το αγωνιστικό πρωτότυπο της κατηγορίας LMDh που αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 4,6 λίτρων με 8 κυλίνδρους σε διάταξη V και απόδση 630 ίππων που υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα της Bosch, που με τη σειρά του παράγει 67 ίππους.

Διαβάστε τη συνέχεια στο 4troxoi.gr