Το λέμε μετά χαράς και προφανώς: Ο Κάρλος Αλκαράθ είναι το Next Big Thing του τένις. Ένα 20χρονο παλικάρι που μόλις άρχισε να γράφει σελίδες δόξας στο κεφάλαιο μιας καριέρας που προμηνύεται φανταστική, σε όλα τα επίπεδα.
Ο θρίαμβος στο Wimbledon απέναντι στον μυθικό Νόβακ Τζόκοβιτς, ο παρθενικός του τίτλος στο εν λόγω τουρνουά και 2ος συνολικά σε Grand Slam (μετά το US Open). Το γεγονός πως είναι το νεότερο Νο1 στην κατάταξη ever. Όλα τούτα συνιστούν ισχυρές αποδείξεις πως το μέλλον είναι ήδη «εδώ».
Όπως είναι λογικό, ο Ισπανός τενίστας (θα) είναι πολλά περισσότερα από απλός αθλητής. Μεγάλα brands έχουν ήδη συνδέσει μαζί του το όνομά τους, έχουν επενδύσει, πιο σωστά. Κι αυτή είναι μόνο η αρχή.
Οι χορηγοί του Κάρλος Αλκαράθ
Η Nike και η Babolat αποτελούν τους δυο κύριους χορηγούς του Κάρλος Αλκαράθ. Η κοινή πορεία του νεαρού Ισπανού με την αμερικανική πολυεθνική εταιρεία αθλητικής ένδυσης και υπόδησης άρχισε τον Ιανουάριο του 2020 και έκτοτε φοράει τα ρούχα και τα παπούτσια της, με προτίμηση στο μοντέλο Nike Air Zoom Vapor Pros.
Αντίστοιχο συμβόλαιο, από τα… 13 του, έχει υπογράψει ο Ισπανός και με την γαλλική Babolat, χρησιμοποιώντας στους αγώνες του τις ρακέτες Pure Aero VS.
Στους σπόνσορες του Ισπανού τενίστα ανήκουν, επίσης, η ελβετική ωρολογοποιία Rolex, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW, η ισπανική εταιρεία τροφίμων ElPozo, η επίσης ισπανική φαρμακευτική ISDIN και οι οίκοι μόδας Calvin Klein (ΗΠΑ) και Louis Vuitton (Γαλλία).
Και αυτή, όπως είπαμε, είναι μόνο η αρχή. Είναι δεδομένο πως ο Κάρλος Αλκαράθ θα συνεχίσει να ασκεί τεράστια γοητεία ως αθλητικό προϊόν και πως ακόμα περισσότερες εταιρείες θα θελήσουν να βρουν τρόπο να διαφημιστούν μέσω αυτού.
Είναι απλά θέμα χρόνου μέχρι να φτάσει και γιατί όχι να ξεπεράσει, τα τεράστια νούμερα κερδών από χορηγίες που είχε η προηγούμενη γενιά των σταρ του τένις (Νόβακ Τζόκοβιτς, Ράφα Ναδάλ, Ρότζερ Φέντερερ).