Ένας δυσαρεστημένος καταναλωτής έχει πολύ συγκεκριμένους τρόπους αντίδρασης για να εκφράσει τη δυσαρέσκεια του. Παίρνει τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών, μπαίνει σε διάφορα φόρουμ για να κράξει το προϊόν και την πολιτική της εταιρείας, ίσως να κινηθεί νομικά, αυτά πάνω κάτω. Άντε στο τσακίρ κέφι, αν πρόκειται για μικρής αξίας αντικείμενο, να το σπάσει από τα νεύρα του. Όταν όμως μιλάμε για ένα Tesla αυτοκίνητο, τότε το ακροτελεύτιο πράγμα που περιμένει κανείς, είναι η κινηματογραφική καταστροφή του.

Τι θα πει «κινηματογραφική καταστροφή»; Θα πει ότι ένας δυσαρεστημένος Φινλανδός φώναξε ολόκληρο συνεργείο, ειδικούς πάνω σε εκρηκτικούς μηχανισμούς και έστησαν κινηματογραφική λήψη για να αποτυπώσουν την έκρηξη του Tesla που το είχαν ζώσει με εκρηκτικά.

Ο Τουόμας Κατάινεν είχε αγοράσει ένα μεταχειρισμένο Tesla Model S του 2013 και μετά τα 1.500 χιλιόμετρα η μπαταρία είχε αρχίσει να βγάζει προβλήματα. Όταν τηλεφώνησε στην εξυπηρέτηση για να ρωτήσει τι πρέπει να κάνει, του είπαν ότι θα πρέπει να αντικαταστήσει εξ ολοκλήρου τον μηχανισμό της μπαταρίας, από τη στιγμή που δεν ήταν εντός εγγύησης. Το κόστος αυτής; 20.000 ευρώ. Δηλαδή διπλάσια σχεδόν χρήματα απ΄αυτά που έδωσε για να αγοράσει το αμάξι.

Από Tesla…τέζα το αμάξι

Ε, του το δίνεις το δίκιο που γέμισε το αυτοκίνητο με 30 κιλά εκρηκτικά και το έκανε σκόνη και θρύψαλλα. Για να στήσει αυτή την παραγωγή, απευθύνθηκε στην ομάδα του Pommijatkat, ενός youtube channel, οι οποίοι έφεραν και μερικούς εθελοντές για το σκηνικό. Μάλιστα, επιστρατεύτηκε μέχρι και ελικόπτερο για τη διαδικασία. Για να περάσει το μήνυμα του ο Κατάινεν, έβαλε μέσα στο Tesla μια κούκλα με το πρόσωπο του Elon Musk, την οποία ονόμασαν Elon Mask, δηλαδή Elon Μάσκα και ανακήρυξαν stuntman του βίντεο.

 

Ίσως να είναι αυτή μια νέα μορφή διαμαρτυρίας για κακά προϊόντα ή για κακή εταιρική πολιτική. Εμάς πάντως μας θύμισε που όταν ήμασταν μικροί και χάναμε στο Pro, πετούσαμε κάτω την κονσόλα και πατούσαμε πάνω της. Απλώς τότε δεν είχαμε Youtube να το κάνουμε θέαμα.