Τα ονόματα που έχουν δοθεί στα αντικείμενα, δόθηκαν για να μπορούν να εκφράζουν με μια λέξη τις ιδιότητες του αντικειμένου. Αν αυτές οι ιδιότητες δεν εκπληρώνονται, τότε αυτό το αντικείμενο δε μπορεί να λέγεται έτσι, ακόμα κι αν έχει το σχήμα και το χρώμα που έχουμε συνηθίσει. Αν για παράδειγμα ένα μαχαίρι δεν μπορεί να κόψει, ας έχει σχήμα μαχαιριού, δεν είναι μαχαίρι. Αν μια ομπρέλα δεν βοηθάει στη βροχή, τότε δεν είναι ομπρέλα. Αυτός είναι ένας κανόνας που τον αγνοούν μάλλον Adidas και Gucci.
Τα δύο brand ανακοίνωσαν πριν λίγες ημέρες τη συνεργασία τους και μέσα σε όλα τα πράγματα που σχεδιάζουν, υπάρχει και μια ομπρέλα που θα κυκλοφορήσει στην Κίνα, η οποία κοστίζει 1.644 δολάρια, που το υλικό της δεν είναι ανθεκτικό στο νερό. Η μοναδική της χρήση είναι για τον ήλιο. Αν τώρα αναρωτιέστε γιατί να μην πάρει κανείς μια απλή ομπρέα των 10-15 ευρώ που είναι waterproof και προφυλάσσει από τον ήλιο, πολύ σωστά αναρωτιέστε.
Στην ιστοσελίδα της Gucci αναφέρεται πως «μέρος της συνεργασίας με την Adidas, αυτή η ομπρέλα ηλίου περιλαμβάνει το Interlocking G & Trefoil print. Adidas και Gucci αποτολμούν μια κολεξιόν όπου το Διαδίκτυο αντιπαρατίθεται με τις τρεις λευκές λωρίδες, με το μονόγραμμα GG να συνδυάζεται με το τριφύλλι».
Η συγκεκριμένη ομπρέλα φτιάχτηκε στην Ιταλία και το χερούλι της είναι φτιαγμένο από σημύδα, πράσινη και κόκκινη κλωστή και το σχήμα της λαβής είναι G. Μάλιστα, η Gucci το κάνει ξεκάθαρο πως δεν είναι ανθεκτική στη βροχή και κάνει μόνο για τον ήλιο ή για διακοσμητικό.
🤦
Adidas and Gucci Are Selling a $1,290 Umbrella That Is Not Waterproof https://t.co/Rh6sEYRidU
— Andrew Au 🇭🇰 區天驥 (@AndrewAu) May 19, 2022
Εννοείται πως έπεσε γερό κράξιμο από χρήστες στα social media που προσπαθούν να καταλάβουν γιατί να προχωρήσει κανείς σε αυτή την τόσο αχρείαστη αγορά, ειδικά σε μια χώρα όπως η Κίνα, όπου η ατμόσφαιρα είναι τοξική και δεν έχει και τον τρελό ήλιο.
Σε επόμενο στάδιο η Gucci και η Adidas θα βγάλουν παπούτσια που δε θα κάνουν για περπάτημα αλλά για να τα φοράς στα χέρια, εσώρουχα αντρικά που δεν είναι για να συγκρατούν τον εξοπλισμό, αλλά για να βάζεις τα ψώνια του σούπερ μάρκετ, όπως η Julia Fox.
Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:
TikTok: Το τελευταίο trend θέλει τον καφέ μαζί με χυμό πορτοκάλι – Γιατί όλοι το λατρεύουν;