Τις τελευταίες εβδομάδες έχουμε κατακλυστεί από spoilers, θεωρίες και fan facts σχετικά με το Squid Games, τόσο που δεν μπορούμε πια να ακούμε για αυτό. Ακόμα και αν σου άρεσε η σειρά έχεις φτάσει να την σιχαίνεσαι μετά από όλα αυτά που κυκλοφορούν εκεί έξω (στα social).
Ο κόσμος φαίνεται να έχει τρελαθεί μετά από την κυκλοφορία της και όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα μετά από μια τεράστια επιτυχία, αρχίζει να μιμείται τα όσα έκαναν οι πρωταγωνιστές. Η φρενίτιδα που επικρατεί έχει γίνει κουραστική και σε κάνει να αναρωτιέσαι πόσο επιρρεπής στον μιμητισμό είναι ο άνθρωπος τελικά.
Αρχικά άρχισαν τα τηλεφωνήματα στον αριθμό που είδαμε να παίρνει ο πρωταγωνιστής προκειμένου να μπει στο «παιχνίδι», με τον πραγματικό κάτοχό του να λαμβάνει 4.000 κλήσεις την ημέρα. Αν σε ενοχλούν οι κλήσεις το καταμεσήμερο από τους παρόχους ενέργειας και κινητής τηλεφωνίας, φαντάσου πως θα ένιωσε αυτός ο άμοιρος άνθρωπος, τον οποίο θα καλούσαν μέρα νύχτα κάποιοι καμένοι φανς της σειράς. Το Netflix αναγκάστηκε να αποκρύψει τον αριθμό.
Στην συνέχεια οι χρήστες του Tik Tok άρχισαν να παίζουν «Αγαλματάκια ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα», να μαγειρεύουν μπισκότα σε σχήματα που είδαμε στην σειρά και γενικά να αντιγράφουν ό,τι βλέπουν, μοιράζοντας ανελέητο spoiler.
Επίσης, η Vans ξεπουλάει τα λευκά παπούτσια που είδαμε να φοράνε οι παίκτες, τα οποία θυμίζουν παντόφλες νοσοκομείου και κανείς ποτέ δεν αγόραζε στο παρελθόν – εκτός από τους σκειτάδες-. Οι πωλήσεις στα λευκά slip-ons της Vans αυξήθηκε κατά 7.800%, ενώ ο κόσμος ψάχνει για πράσινες φόρμες και φούτερ με αριθμούς. Κάτι μας λέει ότι το φετινό καρναβάλι θα είναι γεμάτο από άτομα με γεωμετρικά σχήματα στο κεφάλι.
Τι άλλο μπορεί να συμβεί; Κόσμος στέλνει χρήματα στον λογαριασμό τραπέζης που είδε στην σειρά, χωρίς να ξέρει σε ποιον πραγματικά ανήκει. Όλοι θα θέλαμε να ήμασταν στη θέση του σωστά; Τελικά αποκαλύφθηκε ότι ήταν ενός από τους παραγωγούς, ο οποίος τον έκλεισε μετά από τα ποσά που λάμβανε.
Τι άλλο μπορεί να συμβεί μετά το Squid Game
Δεν θα είναι περίεργο αν όλες οι εταιρείες αρχίσουν να εκμεταλλεύονται την επιτυχία του Squid Game, προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Θα μπορούσαμε να δούμε την κούκλα με το laser στα ράφια του Jumbo,τα μπισκότα σε γεωμετρικά σχήματα να γίνονται ανάρπαστα και κόσμο να βάφει τα μαλλιά του κόκκινα, καθώς το κούρεμα της Tokio από το La Casa de Papel είναι πασέ. Ίσως και οι βόλοι να γίνουν ξανά της μόδας.
Στην χειρότερη θα μπορούσε να φτιαχτεί ένας παιδότοπος που να συμπεριλαμβάνει όλα τα στάδια, χωρίς βέβαια να εξαλείφεται κανείς. Άλλωστε ένας από τους πρωταγωνιστές της σειρά, ο Wi Ha-joon, φοβάται να μην γίνει πραγματικότητα το ακραίο αυτό παιχνίδι. Σίγουρα κάποιοι θα δήλωναν συμμετοχή, ακόμα και αν δεν αναφέρεται σε reality τύπου Survivor.
Περιμένουμε επίσης τα κορεάτικα να μπουν σε όλα τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών και να ανοίξουν τα πρώτα φαγάδικα κορεάτικης κουζίνας. Υπάρχουν πολλές επιχειρηματικές ιδέες που θα μπορούσε να αξιοποιήσει κανείς προς όφελος του, καθώς το κέρδος είναι σχεδόν σίγουρο όσο υπάρχει το hype γύρω από την σειρά, όσο ανήθικο μπορεί να θεωρηθεί αυτό.