Σας έχει συμβεί ποτέ να ανυπομονείτε για ένα ταξίδι και να ετοιμάζεστε καιρό για αυτό; Kάποιοι σπαταλάνε μισθούς μηνών για να καταφέρουν να εκπληρώσουν το ταξίδι των ονείρων τους. Πάντως αν έχετε σκεφτεί ποτέ να πράξετε αναλόγως, μάλλον η Ryanair δεν είναι η καλύτερη επιλογή.
Κι αυτό όχι γιατί οι επιτρεπτές χειραποσκευές θυμίζουν τσάντα μεταφοράς για κουνέλια, αλλά γιατί πολύ απλά μπορεί να προσγειωθείτε σε έναν τελείως διαφορετικό προορισμό. Τι μπορεί να πάει χειρότερα; Να χάσετε τα λεφτά από την κράτηση του ξενοδοχείου, των εισιτηρίων για αξιοθέατα και άλλα πολλά.
Φανταστείτε πώς θα ένιωσε αυτό το ζευγάρι από την Βρετανία, που ετοιμαζόταν για Σεβίλλη, επιβιβάστηκε και ένιωσε την Γη να φεύγει κάτω από τα πόδια του όταν μετά τη προσγείωση άκουσε «Welcome to Greece».
Αν έχετε χαθεί ποτέ με το αμάξι ή έχετε μπει σε λάθος ΚΤΕΛ και νιώσατε αυτόν τον κρύο ιδρώτα να ρέει όταν το συνειδητοποιήσατε, τότε μπορείτε να μπείτε για λίγο στη θέση τους, αν και το μέγεθος της γκάφας δεν το αγγίζει καν.
Πέταξαν σε λάθος χώρα λοιπόν καταλάθος και η Ryanair στην συνέχεια αρνήθηκε να ζητήσει συγγνώμη. Φυσικά, είναι αυτονόητο ότι είστε σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνοι για το πού θα καταλήξετε, αλλά θα φανταζόσασταν επίσης ότι θα υπήρχαν διάφορα σημεία ελέγχου στη διαδρομή όπου η αεροπορική εταιρεία θα μπορούσε να είχε παρέμβει και να σταματήσει όλη αυτή την περίεργη παρωδία.
Ωστόσο, η αεροπορική εταιρεία από τότε κατηγόρησε τους Humaira και Farooq Shaikh, οι οποίοι είχαν σκοπό να πετάξουν για διακοπές στην Ισπανία, αλλά κατέληξαν να κατέβουν από το αεροπλάνο στην Ελλάδα.
Προφανώς, υπάρχει επίσης ανησυχία σχετικά με την ασφάλεια, καθώς οι άνθρωποι δεν θα έπρεπε να μπαίνουν σε ένα αεροπλάνο για όπου τους βγάλει.. Τέλος πάντων, ας πάρουμε από την αρχή την «Οδύσσεια» του ζευγαριού.
Το ζευγάρι έκανε check in στο Stansted, πέρασε από την ασφάλεια, πέρασε από τους ελέγχους στην πύλη, επιβιβάστηκε στην πτήση και στη συνέχεια κατέβηκε στον προορισμό τους, ο οποίος ήταν η Ζάκυνθος και όχι η Σεβίλλη.
Ακόμα δεν είχαν συνειδητοποιήσει ότι βρίσκονταν στο λάθος μέρος και μπήκαν σε ένα ταξί στο αεροδρόμιο, όταν στο τηλέφωνό τους χτύπησε μια ειδοποίηση που τους καλωσόριζε στη χώρα.
Η Humaira είπε στη Mirror : «Τα τηλέφωνά μας έλεγαν «Καλώς ήρθατε στην Ελλάδα» και μετά ο ταξιτζής μας είπε «αυτή δεν είναι η Ισπανία»». Πώς γίνεται να μην το είχαν καταλάβει δεν μπορεί κανείς να το εξηγήσει. Με λίγα λόγια ήταν ικανοί να συνέχιζαν τις διακοπές τους, νομίζοντας ότι το Ναυάγιο βρίσκεται στην Σεβίλλη κι ότι το σουβλάκι είναι ισπανικό παραδοσιακό φαγητό σε ένα παράλληλο σύμπαν.
Το τραγελαφικό λάθος της Ryanair
Προφανώς, το πλήρωμα πτήσης δεν είχε ανακοινώσει τον προορισμό κατά τη διάρκεια της πτήσης επειδή ήταν αργά. Όταν επέστρεψαν στο αεροδρόμιο για να συνομιλήσουν με το προσωπικό της Ryanair, φέρεται να γέλασαν και δεν πρόσφεραν ιδιαίτερη βοήθεια, παρόλο που υποτίθεται ότι είχαν ελέγξει τις κάρτες επιβίβασης που έγραφαν «Σεβίλλη».
Η γυναίκα εξήγησε ότι η Ryanair προσφέρθηκε να τους φιλοξενήσει σε ένα ξενοδοχείο για μια νύχτα και τους έδωσε δωρεάν μεταφορά πίσω στο Ηνωμένο Βασίλειο, αν και η επόμενη πτήση δεν προβλεπόταν μέσα στις επόμενες τέσσερις ημέρες. Είπε: «Θα πλήρωναν μόνο για μια διανυκτέρευση, οπότε έπρεπε να πληρώσουμε άλλες τρεις».
Στη συνέχεια, όταν έφτασε εκείνη η πτήση, δεν ήταν στο σύστημα και κατάφεραν να ανέβουν μόνο επειδή ένα μέλος του προσωπικού τους αναγνώρισε.
Δεν έφταναν όλα αυτά τα ιντερνετικά skills τους ήταν μηδαμινά, αλλά ευτυχώς, ο γιος τους κατάφερε να τους πληρώσει ένα ξενοδοχείο. Ισχυρίζεται ότι του έχουν μείνει 1.100 £ από την τσέπη του, έχοντας πληρώσει ως δώρο το ταξίδι για τους γονείς του.
Είπε: «Δεν είναι μόνο μια παντελής έλλειψη ασφάλειας και ευθύνης, αλλά έχει προκαλέσει σοβαρή πίεση και άγχος στους γονείς μου. Η μαμά μου πάσχει ήδη από διαταραχή μετατραυματικού στρες και το να λαμβάνω κλήσεις της κλαίγοντας στο τηλέφωνο από την Ελλάδα, ενώ εργαζόμουν, ήταν εξαιρετικά στενόχωρο».
Ένα email από τη Ryanair ανέφερε: «Όλα τα γραφεία αποσκευών της Ryanair στην περιοχή αναχώρησης είναι σαφώς αναγνωρισμένα. Οι οθόνες από πάνω τους εμφανίζουν τον αριθμό πτήσης και τον προορισμό. Η κάρτα επιβίβασης κάθε πελάτη αναφέρει ξεκάθαρα τον αριθμό της πτήσης και τον προορισμό του.
Επίσης, συνιστάται στους πελάτες να ελέγχουν τις οθόνες πληροφοριών του αεροδρομίου για τον αριθμό της πύλης επιβίβασης. Είναι ευθύνη κάθε επιβάτη να βεβαιωθεί ότι ακολουθεί τις σωστές διαδικασίες και να λαμβάνει υπόψη τις πληροφορίες που έχει στη διάθεσή του».