Απολαμβάνεις στιγμές τις παλιάς, ένδοξης ελληνικής τηλεόρασης; Τη ρετρό πραγματικότητα της TV που απολαμβάναμε στα 90s και στα 00s; Ξέρουμε. Δεν είναι ακριβώς απόλαυση. Είναι κάτι σαν νοσταλγία ή σαν επιβραβευτικό reality check του στυλ «κοίτα με τι μεγαλώσαμε κι όμως είμαστε ακόμα εδώ».
Για όποιον λόγο και να απολαμβάνεις στιγμές της ελληνικής τηλεόρασης των προηγούμενων δεκαετιών, και κυρίως τον ενδοξότερων εξ αυτών, 1990 και 2000, πρέπει να σου πούμε ένα μυστικό που ήδη ξέρεις. Όλοι θυμούνται τη Σία Λιαροπούλου και τις εκπομπές του Μικρούτσικου (όχι με την καλύτερη έννοια) αλλά οι πραγματικοί νοσταλγοτραφείς και παρελθοντολάγνοι αγαπούν τις τηλεοπτικές διαφημίσεις εκείνων των εποχών κάπως παραπάνω.
Αφιερωμένη σε αυτές ακριβώς είναι η σελίδα @rareandmore_greek_tv_90s_00s στο Instagram η οποία μας φέρνει αντιμέτωπους με την εξής πραγματικότητα: κάποτε τα τηλεοπτικά σποτ είχαν σημασία. Τα έβλεπαν άνθρωποι. Άφησαν ιστορία και ατάκες πίσω τους, γιατί καλησπέρα, «όχι πια δάκρυα». Διάσημα πρόσωπα της εποχής συμμετείχαν σε αυτές και αυτό σήμαινε κάτι, πουλούσε προϊόντα, χωρίς tags, scroll, «τιμούλα;» και εκπτώσεις κωδικό “ime o influencer pou kaneis den zitise”.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Provocateur