Περιεχόμενα
Το Tinder είναι εκείνη η εφαρμογή που σου τάζει ότι θα βγεις ραντεβού, αλλά μετά από ένα χρόνο χρήσης, το μόνο που έχεις πετύχει, είναι να νιώθεις χειρότερα για τον εαυτό σου, να έχεις χάσει αυτοπεποίθηση και να έχεις δώσει και καμιά 50αριά ευρώ για να γίνεις Premium ή Gold, πιστεύοντας ότι έτσι θα βγαίνεις ένα ραντεβού κάθε εβδομάδα.
Πλέον, το Tinder οριακά δε σε χρεώνει ακόμα και για κάθε φορά που χρησιμοποιείς το όνομά του ή για κάθε αναπνοή που παίρνεις όσο το χρησιμοποιείς. Παρόλα αυτά, το να μπαίνεις πού και πού για να κάνεις κανένα swipe right ή swipe left και να κοιτάς πως ο κάθε άνθρωπος κάνει το σεξουαλικό μάρκετινγκ του εαυτού του, έχει φάση. Βλέπεις τι φωτογραφίες έχει επιλέξει ο καθένας, πώς βλέπει τον εαυτό του, πώς θεωρεί ότι είναι πιο ελκυστικός και έχεις μάθει απ΄αυτό και μόνο κάποια πράγματα.
Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που μάλλον έχουν κατανοήσει λάθος τι είναι το Tinder και το αντιμετωπίζουν σαν κάποιο άλλο social media.
Φωτογραφία ενός βιβλίου
Όχι φωτογραφία δική σου που να κρατάς ένα βιβλίο. Ή που να το διαβάζεις. Φωτογραφία ενός βιβλίου σκέτου. Έχει η άλλη στις φωτογραφίες της την Αβάσταχτη Ελαφρότητα του Κούντερα και αναρωτιέσαι τι μήνυμα πάει να περάσει. Σε βάζει σε πολλή σκέψη. Της κάνεις swipe right; Κι αν ματσάρετε και βγείτε; Θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για βαθύτατες φιλοσοφικές συζητήσεις.
Φωτογραφία με φίλες/φίλους
Βλέπεις όνομα και ηλικία, βλέπεις τη μία και μοναδική φωτογραφία που έχει βάλει και σε αυτή είναι 4 άτομα. 4 κοπέλες ή 4 άντρες. Και κάθεσαι τώρα να υποθέσεις ποιος ή ποια είναι αυτή που θα κάνεις like ή θα απορρίψεις. Κι αν απορρίψεις αυτή που δε σου αρέσει, αλλά το προφίλ είναι αυτής που σου αρέσει; Συνήθως τέτοιες τακτικές ακολουθούν κάποιοι που επιδιώκουν ακριβώς αυτό. Να υποθέσεις πως πρόκειται για την ωραία ή τον ωραίο φίλο τους, να κάνεις right και μετά να ματσάρετε.
Επίσημανση στην περιγραφή πως δεν ψάχνουν κάτι ερωτικό αλλά να κάνουν νέες φιλίες
Δεν ξέρουμε γιατί να το αναζητήσει αυτό κάποιος στο Tinder. Ή στο Bumble που έχει φίλτρο για να κάνεις φίλους ή για επαγγελματικό networking. Υπάρχουν ήδη κραταιά social media γι΄αυτό και λέγονται Facebook και Instagram.
Σύνδεση με το Instagram όπου έχεις φωτογραφίες με το ταίρι σου
Οκ, δεν είναι κακό να είσαι polyamorous, να πηγαίνεις με διάφορους. Μπορεί και να έχεις κάνει και κάποια συμφωνία με το ταίρι σου, να πηγαίνετε και με άλλους σεξουαλικά, αλλά να είστε μαζί. Ή μπορεί να ψάχνετε κάποιον για τρίο. Όλα θεμιτά είναι, εφόσον συμφωνούν όλα τα συμβαλλόμενα μέρη. Αλλά όπως και να έχει, σου κόβει λίγο την επιτυχία, αν κάποιος βλέπει να έχεις το Instagram, πάει να σε κάνει follow και βλέπει κάθε δεύτερη ανάρτηση να είσαι με το ταίρι σου, να φιλιέστε και στο caption να υπάρχουν πολύ ερωτικά λόγια.
Εικόνες από φαγητά που έχεις μαγειρέψει
Ξέρουμε ότι ο έρωτας περνάει από το στομάχι και πιθανότατα αν βλέπαμε ένα παστίτσιο να έχει προφίλ στο Insta, θα κάναμε swipe right και θα περιμέναμε να ματσάρουμε για να βγούμε ραντεβού μαζί του και να τον φασώσουμε. Αλλά μάλλον κάπου έχεις μπερδέψει τα social media. Φαγητά αναρτούμε στο Instagram. Στο Tinder έχουμε φωτογραφίες με το πρόσωπό μας και ό,τι άλλο θεωρούμε πως θα γοητεύσει τον άλλον ως προς εμάς. Αν δει φωτογραφία με σουτζουκάκια, είναι μεν πολύ καλό μάρκετινγκ γιατί του παίζεις ένα ωραίο condition, αλλά αν τύχει και βγείτε, τα σουτζουκάκια θα περιμένει, όχι εσένα.
Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:
Η Bugatti ετοιμάζει το γρηγορότερο convertible όχημα στον κόσμο: Θα είναι το τελευταίο βενζινοκίνητο
Seapods: Οι φουτουριστικές eco-friendly πλωτές κατοικίες που αλλάζουν τα δεδομένα