Τι το ήθελε να παίξει μπουνιές με τον Light στα MAD Awards ο Snik; Από τότε έχουν μπει όλα τα μίντια σε ένα κυνήγι μαγισσών και σε μια διαδικασία εξεύρεσης στοιχείων που θα τους βοηθήσουν να στοιχειοθετήσουν το αφήγημα πως όλοι οι τράπερ είναι κωλόπαιδια και επικίνδυνοι και προάγουν τη βία». Χωρίς να έχουμε καμία διάθεση σε αυτό το σημείο να πάρουμε θέση σε αυτό το debate, μπορούμε να πούμε πως αυτό το κυνήγι, έχει μόνο μία κατάληξη: την υπερβολή,  της υπερβολής, ω, υπερβολή.

Κι αυτή η υπερβολή φαίνεται στο ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν στηθεί στα προφίλ του Snik και της συντρόφου του, της Γιώτας Ιωαννίδου, και περιμένουν να βρουν εκείνο το ψίχουλο που θα το μεγεθύνουν και θα το κάνουν ολόκληρη φραντζόλα, για να μπορέσουν να γράψουν την άποψή τους.

Έγινε λοιπόν το στόρι από τον Snik που λέει χαριτολογώντας την κοπέλα του πατσαβούρα και έγινε ο κακός χαμός. Πώς μιλάει έτσι στην κοπέλα του, δείχνει σεξισμό και ασέβεια στο γυναικείο φύλο, την υποβιβάζει…Όλα αυτά τα ωραία γράφτηκαν. Λες και εσείς με τις σχέσεις σας ή με τους φίλους σας δε μιλάτε ποτέ με αυτές τις λέξεις και αυτό το ύφος. Εγώ πάντως θα πω σε έναν φίλο μου «έλα εδώ ρε μυτόγκα» και θα γυρίσει να μου πει «μου έλειψες ρε τρίμπαζο». Και έτσι, χωρίς κόμπλες και μιγιάγγιχτα, θα έχουμε μια ολοκληρωμένη σχέση.

Ο άγραφος νόμος λέει πως τα μπινελίκια μπροστά στα μούτρα του άλλου, δείχνουν ότι είσαι πάντοτε ειλικρινής μαζί του. Το πρόβλημα είναι αν δεν τα λέτε έτσι μεταξύ σας και τα λέτε ο ένας πίσω από την πλάτη του άλλου.

Έγινε λοιπόν αυτό το στόρι, έπεσαν να τον φάνε τον Snik, κατέβασε το στόρι, ανέβασε μετά ένα βίντεο που τα έχωνε σε εκπομπές και δημοσιογράφους, ενοχλήθηκε ξαφνικά η Ελεονώρα Μελέτη που τελευταία τα παίρνει όλα πολύ προσωπικά, είπε τα κλασικά επιχειρήματα για τα εκτρώματα που έχει στους στίχους του ο Snik, κάτι εντελώς άσχετο με αυτό που συζητιέται και η υπόθεση τράβηξε πάρα πολύ.

Τράβηξε ακόμα περισσότερο όταν ο Snik έβαλε την κοπέλα του να τον αποκαλεί αυτή πατσαβούρη σε βίντεο που ανένασε στο Instagram, κίνηση γενικά λάθος, γιατί έδειξε πως αποδεχόταν όλα τα σχόλια και πως είχαν μια κάποια βάση αυτοί που έλεγαν ότι της μιλάει άσχημα. Σαν να θέλει να ρίξει κάποιος στάχτη στα μάτια ή σαν να κάνει κάτι για να έχει να το χρησιμοποιήσει μελλοντικά ως επιχείρημα.

Έγινε η τρίχα τριχιά, πήραν και τα δύο θέματα διαστάσεις δυσανάλογα μεγάλες αυτού που τους άρμοζε, δηλαδή ούτε καν αναφορά και φτάνουμε να γράφουμε κι εμείς τόσες λέξεις για το απόλυτο τίποτα. Γιατί; Γιατί αυτός είναι ο κόσμος του διαδικτύου. Και είναι από τα ελάχιστα σημεία που η τηλεόραση εναρμονίζεται και ακολουθεί τακτικές ψηφιακού περιεχομένου.

Είναι σαφές πως παρόλο που λένε «εμείς δεν ξαναπαίζουμε αυτούς τους δύο γιατί θέλουμε να δώσουμε ένα μήνυμα κατά της βίας», στην πραγματικότητα άλλο που δε θέλουν να τους παίζουν, γιατί ξέρουν πως η αβροφροσύνη που δεν διακρίνει τους τράπερ, είναι η μαγιά της καλής τηλεθέασης. Όλο και κάτι θα τους ξεφύγει, όλο και κάποια χοντράδα θα πουν γιατί δεν είναι μαθημένοι σε τακτικισμούς και ρητορείες, οπότε θα μας κάτσει το τηλεοπτικό λαχείο.

Κι έτσι, από μερικά μπουνίδια που έληξαν εκεί, έχουμε 5 μέρες τώρα τις εκπομπές να προσπαθούν να αρμέξουν κάθε τους ανάρτηση, κάθε τους λέξη, κάθε τους πράξη και να την κουμπώσουν σε ένα αφήγημα. Ένα αφήγημα που δεν χρειάζεται και ιδιαίτερη υποστήριξη, είναι σχεδόν αυταπόδεικτο. Τα αυταπόδεικτα όμως δεν αρκούν στην τηλεόραση.

Είναι και ο Snik που μοιάζει τόσο εύκολος στόχος, πιο εύκολος σε σχέση με τον Light, αφού έχει και πιο ένοχη φάτσα και λιγότερος νους μοιάζει να υπάρχει στις πράξεις και τα λόγια του, οπότε το γλυκό έρχεται και δένει.

Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:

Ξύλο Light – Snik: Μήπως οι καλλιτέχνες που σοκάρονται να τσεκάρουν σε ποιες δισκογραφικές βρίσκονται;

Snik-Light: Αφού είστε κατά της βίας γιατί την εξυμνείτε;

Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Η προφητική της ατάκα για το ξύλο ανάμεσα σε Light και Snik